Tavaly mutatták be a SAFFiR-t először, de a tesztek során probléma volt a járásával, mivel a hajók mozognak, az egyensúlyozását kellett még korrigálni. Illetve mivel súlyos tömlőket is cipel magával erre is figyelni kellett, hogy elbírja és tudja rendeltetésszerűen is használni, a különböző hadihajókon rendszeresített fajtákat is. Mivel a robot automata tűzérzékelővel rendelkezik nem vár gazdáira, hanem megkezdi az oltást, tehát ő tekeri le az üres tömlőt és kapcsolja be a vizet is hozzá már. A SAFFiR járásának tökéletesítéséhez a Worcester Polytechnic Institute is hozzájárult egy 600.000 dolláros támogatással, hogy megfelelő stabilizátorokat kapjon a prototípusa.
A SAFFiR-t egy virtuális környezetben idomították az éles bevetésekhez, így gyakorolta be a megfelelő mozgást a szűk kabinokban és szervizfolyosókon, de megtanították arra is hogyan essen el úgy, hogy a kiemelt fontosságú részei ne sérüljenek és folytathassa tovább az oltást. A lábak mozgásáról egy speciális algoritmus gondoskodik, ami a környezet változásait folyvást figyeli és korrigálja a robot helyzetét, hogy minden pozícióban szilárdan álljon és szabadon mozoghasson. Érdekes tény az, hogy a haditengerészetben manapság pókszerű tűzoltó robotokat rendszeresítettek eddig, de az antropomorf és embert utánzó tűzoltó robot sokkal sikeresebben küzd meg a teszttüzekkel is egy olyan környezetben, ami kétlábúakra van tervezve eleve.
Orbánék patrióta győzelme nagy politikai vereség Friedrich Merz német kancellárnak és Ursula von der Leyennek, az Európai Bizottság elnökének. Véget ért az EU-csúcs. De mi következik ebből a belpolitikára nézve? Itt a Mesterterv évadzáró adása.