Ákos zseniálisan tört borsot Magyar Péter orra alá
Nincs köze ahhoz a világhoz, amit ő képvisel.
Az Ahol kinyílik a világ című alkotást díjazták a vállalati imázsfilmek mezőnyében.
Két díjat is kapott az Operaház Ahol kinyílik a világ című imázsfilmje Cannes-ban, a Corporate Media & TV Awards fesztiválon – számolt be róla az ATV híradója. A film a vállalati imázsfilm kategóriában Ezüst Delfin díjat kapott, és Gulya Róbert szerzeményével megnyerte a legjobb zenéért járó Fekete Delfin díjat. A fesztiválra 725 nevezés érkezett, ebből a zsűri 141-et díjazott.
Ókovács Szilveszter, az Operaház főigazgatója arról beszélt, hogy arra voltak kíváncsiak, hogy az általuk kitalált, a kosztümös filmeket a fantasy-vel ötvöző látványvilágot hogyan fogadják külföldön, és örülnek, hogy ez díjakat hozott. Gulya Róbert úgy látja, a Fekete Delfin fontos állomása reklámfilm-zeneszerzői pályájának, míg Gács Tamás producer szerint a díj karrierszempontból semmit sem jelent, de jó, hogy a filmet elismerték.