Médiumok százait finanszírozzák Sorosék egy új elemzés szerint
Egy új kutatás szerint a világ körül 253 híroldal és aktivista oldal kap finanszírozást Soros György filantróp hálózatán keresztül.
Épp az imént vásárolták be magukat egy olyan médiamammutba, amelyik pont a választást eldöntő tömeget győzködi Kamala Harris mellett.
Nyitókép: Fabrice Coffrini / AFP
***
„Ez az első számú portfólió a Z generáció médiamárkái és marketing megoldásai között!” – így hirdeti magát saját honlapján a Her Campus Media.
A Z generációt általában az 1997 és 2012 között született fiatalokra értik; vagyis azokra, akik ma tinédzserek, illetve a húszas éveik elején-közepén járnak.
Nos, ebben az elsősorban főiskolásokat (és nőket – „Her”) célzó médiaportfólióban
szerzett magának részesedést a Soros Fund Management, éppen a választások előtt
– írta meg szerdán az Axios és a Daily Caller.
A médiacég főleg főként főiskolás nők tollából-kamerájából jelentet meg anyagokat, s főleg ugyancsak főiskolás nők számára.
Olyan témákban, mint a popkultúra, az egészségügy, a divat és a politika
Állítólag a konglomerátum működése ettől függetlenül változatlan marad, legalábbis a Her Campus Media ezt ígérte, az Axiosnak azt mondták, „megértettük, hogy a [Soros Fund Management] teljes szívből hisz a Her Campus Media cégben, vízióban és küldetésben”, „nagyon szeretik, amit csinálunk, és nem változtatni akarnak rajta, hanem segíteni akarnak abban, hogy felgyorsuljunk a növekedés következő szakaszába.”
Amiről nem beszéltek, hogy egyébként nem ez Sorosék első ilyen lépése, az általuk finanszírozott kampánycsoport a mérsékelt nézeteket valló, fehér nőket győzköd arról, hogy a demokratákra szavazzanak.
A közvélemény-kutatási adatok szerint a fiatal női szavazók, akárcsak a Her Campus Media által célba vett szavazók a leginkább demokrata-pártiak; egy 2023-as felmérés szerint a 18 és 25 év közötti nők 64%-a vallja magát liberálisnak vagy progresszívnek, míg az azonos korosztályba tartozó férfiak mindössze 39%-a.
Mint a Daily Caller megírta: a Campus Media rengeteg politikai hírt és véleménycikket tesz közzé, köztük olyan cikkeket, amelyek
A lap emlékeztet: a főiskolás lányokra összpontosító csatorna csak a legújabb a Soros-hálózat által az elmúlt években végrehajtott médiafelvásárlások sorozatában; ilyen befektetés volt a Crooked Media podcast-hálózatába és más nagy médiahálózatokba, amikkel összesen havonta 250 millió (!) embert képesek elérni.
Ezt is ajánljuk a témában
Egy új kutatás szerint a világ körül 253 híroldal és aktivista oldal kap finanszírozást Soros György filantróp hálózatán keresztül.
A Daily Caller kereste a Campus Mediát és Sorosékat is – talán meglepő, de nem válaszoltak nekik.
Ezt is ajánljuk a témában
Nem szeretjük, amikor Bécsből, Moszkvából vagy Brüsszelből mondják meg, mit szabad és mit nem – a svájci lap főszerkesztője, Roger Köppel a Mandiner főszerkesztőjével együtt vezették a Weltwoche reggeli adását.