Hoppá: Sorosék nagyon hangolnak az elnökválasztásra

2024. július 25. 10:01

Épp az imént vásárolták be magukat egy olyan médiamammutba, amelyik pont a választást eldöntő tömeget győzködi Kamala Harris mellett.

2024. július 25. 10:01

Nyitókép: Fabrice Coffrini / AFP

***

„Ez az első számú portfólió a Z generáció médiamárkái és marketing megoldásai között!” – így hirdeti magát saját honlapján a Her Campus Media.

A Z generációt általában az 1997 és 2012 között született fiatalokra értik; vagyis azokra, akik ma tinédzserek, illetve a húszas éveik elején-közepén járnak.

Nos, ebben az elsősorban főiskolásokat (és nőket – „Her”) célzó médiaportfólióban

szerzett magának részesedést a Soros Fund Management, éppen a választások előtt

– írta meg szerdán az Axios és a Daily Caller.

A médiacég főleg főként főiskolás nők tollából-kamerájából jelentet meg anyagokat, s főleg ugyancsak főiskolás nők számára.

Olyan témákban, mint a popkultúra, az egészségügy, a divat és a politika

Állítólag a konglomerátum működése ettől függetlenül változatlan marad, legalábbis a Her Campus Media ezt ígérte, az Axiosnak azt mondták, „megértettük, hogy a [Soros Fund Management] teljes szívből hisz a Her Campus Media cégben, vízióban és küldetésben”, „nagyon szeretik, amit csinálunk, és nem változtatni akarnak rajta, hanem segíteni akarnak abban, hogy felgyorsuljunk a növekedés következő szakaszába.”

Amiről nem beszéltek, hogy egyébként nem ez Sorosék első ilyen lépése, az általuk finanszírozott kampánycsoport a mérsékelt nézeteket valló, fehér nőket győzköd arról, hogy a demokratákra szavazzanak.

A közvélemény-kutatási adatok szerint a fiatal női szavazók, akárcsak a Her Campus Media által célba vett szavazók a leginkább demokrata-pártiak; egy 2023-as felmérés szerint a 18 és 25 év közötti nők 64%-a vallja magát liberálisnak vagy progresszívnek, míg az azonos korosztályba tartozó férfiak mindössze 39%-a.

Mint a Daily Caller megírta: a Campus Media rengeteg politikai hírt és véleménycikket tesz közzé, köztük olyan cikkeket, amelyek

  • szavazásra buzdítják az olvasókat
  • szorgalmazzák az abortusz teljes legalizálását
  • illetve legújabban Kamala Harris várható elnökjelölt mellett kampányolnak.

A lap emlékeztet: a főiskolás lányokra összpontosító csatorna csak a legújabb a Soros-hálózat által az elmúlt években végrehajtott médiafelvásárlások sorozatában; ilyen befektetés volt a Crooked Media podcast-hálózatába és más nagy médiahálózatokba, amikkel összesen havonta 250 millió (!) embert képesek elérni.

Ezt is ajánljuk a témában

A Daily Caller kereste a Campus Mediát és Sorosékat is – talán meglepő, de nem válaszoltak nekik.

Ezt is ajánljuk a témában

 

Összesen 115 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
atti64
2024. július 25. 14:22
EZ A PATKÁNY MIKOR FOG MÁR MEGDÖGLENI????????????????????
mostlysilentobserver-2
2024. július 25. 13:09
"A médiacég főleg főként főiskolás nők.." A médiacég főleg főként főttojás főtörzsőrmester főiskolás nők...
pipa89
2024. július 25. 11:46
Soros az egész bolygó látható legnagyobb mételye. Mekkora lehet, az, akinek a megbízásából működik? Akarom én ezt tudni?
verkez
2024. július 25. 10:30
De nem hisztizni kéne ezen, hanem kitalálni az ellenszerét, basszátok meg!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!