Globális rendszerhiba után nagy visszatérés: a Wizz Air online szolgáltatásai ismét elérhetők

2024. július 20. 20:37

Az utasok az online foglalási és check-in szolgáltatásokat ismét használhatják.

2024. július 20. 20:37
Airbus A321

Nyitókép: Nicolas Economou / NurPhoto / NurPhoto via AFP

A Wizz Air bejelentette, hogy a közelmúltban bekövetkezett globális informatikai rendszerhiba elhárult, és online szolgáltatásaik ismét elérhetők – számolt be a Világgazdaság. Az ügyfelek a wizzair.com oldalon és a mobilalkalmazáson keresztül foglalhatnak, módosíthatják foglalásaikat és ellenőrizhetik járataikat.

Bár a rendszerhiba továbbra is hatással van a légiközlekedési szektorra, a Wizz Air mindent megtesz a problémák minimalizálásáért. Az utasok az online foglalási és check-in szolgáltatásokat ismét használhatják, és a légitársaság ügyfélszolgálata is elérhető a segítségnyújtásra.

A légitársaság javasolja, hogy aki külföldön rekedt, próbáljon önálló szállást foglalni, mivel a zsúfolt nyári szezon miatt a szállás biztosítása nehézkes lehet. A Wizz Air a szállásköltségeket visszatéríti, ha a benyújtott számlamásolatokkal igazolják azokat. További segítségért az utasok a +36 1 677 7529-es telefonszámot hívhatják.

 

Összesen 70 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!