Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
Az utasok az online foglalási és check-in szolgáltatásokat ismét használhatják.
Nyitókép: Nicolas Economou / NurPhoto / NurPhoto via AFP
A Wizz Air bejelentette, hogy a közelmúltban bekövetkezett globális informatikai rendszerhiba elhárult, és online szolgáltatásaik ismét elérhetők – számolt be a Világgazdaság. Az ügyfelek a wizzair.com oldalon és a mobilalkalmazáson keresztül foglalhatnak, módosíthatják foglalásaikat és ellenőrizhetik járataikat.
Bár a rendszerhiba továbbra is hatással van a légiközlekedési szektorra, a Wizz Air mindent megtesz a problémák minimalizálásáért. Az utasok az online foglalási és check-in szolgáltatásokat ismét használhatják, és a légitársaság ügyfélszolgálata is elérhető a segítségnyújtásra.
A légitársaság javasolja, hogy aki külföldön rekedt, próbáljon önálló szállást foglalni, mivel a zsúfolt nyári szezon miatt a szállás biztosítása nehézkes lehet. A Wizz Air a szállásköltségeket visszatéríti, ha a benyújtott számlamásolatokkal igazolják azokat. További segítségért az utasok a +36 1 677 7529-es telefonszámot hívhatják.