Úgy bebukott a Bud Light a transznemű-reklámmal, hogy elbocsátásokba kezdett
Nagy bajban van a cég.
Az amerikaiknak bejön a 100 százalékban woke-mentes sör.
Ahogy korábban a Mandiner is beszámolt róla, sokaknál kiverte a biztosítékot az Egyesült Államokban, hogy az egyik legnépszerűbb sörmárka, a Bud Light transznemű influenszerrel reklámozta az egyik termékét. A botrányt követően csökkentek az eladások, és gyorsan zuhanni kezdett a cég részvényeinek értéke.
Ezt is ajánljuk a témában
Nagy bajban van a cég.
Egy konzervatív sörmárka gyártója viszont kihasználta az alkalmat, és új terméket dobott a piacra. A Dad's Ultra Right Beer saját bevallása szerint letarolta az amerikai sörpiacot, és országszerte több ezer kiskereskedőnél, étteremben és bárban lesz kapható a termékük – írja a Fox Business.
A vállalat áprilisban indult útjára, és kezdetben csak online értékesítette az úgynevezett „100 százalékban woke-mentes” sört. Mára már Georgia és Arkansas állam egész területén lehet az üzletekben és az éttermekben találkozni az egyértelműen jobboldali célközönséget megszólító sörmárkával.
„Eleinte kigúnyoltak minket, és azt mondták, sohasem fogunk sört készíteni, egyetlen egy sört sem fogunk tudni eladni és nem fogunk forgalmazókat sem találni.
Azt is megkaptuk, hogy egyetlen egy üzlet polcaira sem fogják kirakni a termékünket. Most pedig büszkén mondhatom, hogy mindezt néhány hónap alatt teljesítettük” – írta sajtóközleményében Seth Weathers vezérigazgató.
A friss márka azonnal sikeres lett. Eladási értéke meghaladta az 1 millió dollárt, több mint tízezer vásárlót szerzett magának, és húszezer hatos kiszerelésű csomagot adtak el az áprilisi megjelenés első két hetében.
Nyitókép: Dad's Ultra Right Beer / Twitter