Emmanuel Macron is bejárta az újjáépített Notre Dame-ot
A székesegyház hivatalosan december 7-én nyitja meg újra kapuit a nagyközönség előtt.
Miután számos kritika érte a céget, kijavították a „hibát”.
A Porsche autómárkát számos kritika érte, miután a vállalat a 911-es modell 60 éves fennállását ünneplő reklámjának első verzióját közzétette. Mint arra többen is felhívták a figyelmet, a cég marketingesei amellett döntöttek, hogy kivágják a Cristo Rei-t – a portugáliai Lisszabon városára néző Jézus Krisztus szobrot a filmből – írta a Fox News.
A luxus sportautóiról híres német vállalat a múlt héten indított kampányt a Porsche 911 „nagyon gyors éveinek” hat évtizedét méltatva, és a jármű különleges kiadású modelljét, a 2024 Porsche 911 S/T-t népszerűsítve. A kampány részeként egy nagyjából két és fél perces reklámfilmet tettek közzé, amely a Porsche 911 evolúcióját mutatja be.
A videónak a vállalat weboldalán közzétett változatának körülbelül 44 másodperce alatt egy Porsche 911-es hajt át a képernyőn az Április 25-e híd és a folyó hátterében, amelyre a Cristo Rei néz, de a 92 méter magas Jézus-szobor hiányzott a folyó túlpartján látható, 269 méter magas beton talapzat tetejéről.
A „hibát” először egy felhasználó vette észre az X-en, akinek a bejegyzése vírusként terjedt el.
A Porsche a Foxnak adott nyilatkozatában kifejtette: „az Európában készült film egyik korai változatában nem jelenik meg a Cristo Rei szobor. Őszintén sajnáljuk, és teljes mértékben megértjük az ezzel okozott fájdalmat. Ezt a filmet eltávolítottuk”.
Nem sokkal később a videó új változatát töltötték fel a YouTube-csatornájukra, amelyben a Jézus-szobor már megjelent a talpazaton – tudatta a lap.
A lebuktató bejegyzést alább tekinthetik meg:
Nyitókép: Képernyőfotó