A költségvetések felhasználásával, valamint a gyártási túllépésekkel és újraforgatásokkal kapcsolatos költségek elhagyásával az elemző megállapította, hogy a nyolc film gyártási költségvetése 1,735 milliárd dollárt tett ki, míg a globális terjesztés és a reklámok további 1 milliárd dollárt tettek ki. Így a teljes költséget 2,77 milliárd dollárra becsülte, elismerve, hogy valószínűleg
„néhány esetben alulbecsülte ezt az összeget, ami a Disney-nek kedvez”.
Renegade rámutatott, hogy a Disney a jegybevétel 55%-át a belföldi jegybevételből, 43%-át a nemzetközi jegybevételből, 25%-át pedig a Kínában bemutatott filmekből kapja. Ezután azzal folytatta, hogy a bevételi összegek félrevezetőek lehetnek, mivel nem veszik figyelembe a stúdió és a forgalmazó által a film gyártására és forgalmazására fordított kiadásokat.