Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
Hónapokon át várta, hogy a légitársaság kártérítést fizessen neki, azonban erre nem került sor.
Végrehajtókat küldött egy utas az Egyesült Királyságban lévő Luton repülőterére, hogy visszatérítést kapjon a Wizz Airtől, miután családja járatait az utolsó pillanatban törölték – közölte a BBC.
Russel Quirk Londonból induló járatát lemondták. A brit férfinak nem volt más lehetősége, minthogy alternatív útvonalon jusson el Portugáliába. Így hát négyezerötszáz fontjába került a nyaralás első napja.
Ügyét aztán a megyei bíróság elé vitte, de azt mondta, hogy a Wizz Air „figyelmen kívül hagyta” a céggel szemben hozott ítéletet, így végrehajtókat küldtek a légitársaság Luton repülőtéri pultjához.
A britek nem először kerültek összetűzésbe a fapados légitársaságokkal. Egy korábbi felmérésből kiderült, hogy a Wizz Air-t a britek az egyik legrosszabb légitársaságnak tartják. A Which? utaselégedettségi felmérésen a legrosszabb, rövid távú utakat kínáló légitársaságok közül legrosszabbul a Wizz Air teljesített, mely mindössze 48 százalékot ért el, utána következik a nagy konkurens Ryanair, ami csak négy százalékkal kapott jobb eredményt.
***
Nyitókép: Nicolas Economou / NurPhoto / NurPhoto via AFP