Így vágja maga alatt a fát az Európai Unió, most éppen a légi közlekedésben
Az Oroszországot sújtó szankciók miatt az orosz repterek bezártak az európai légitársaságok előtt, így az Európa és Kína közötti légi forgalom a kínaiak kezébe került.
Ismét megszólalt Michael O'Leary.
Változik a légitársaságok nyáron bevezetett extraprofit-adója, januártól a repülőgépek egy ülésre vetített károsanyag-kibocsátásától is függővé teszi a Magyarországról induló utasokra kivetett adó mértékét.
Az airportal beszámolója szerint Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója üdvözli a lépést, álláspontja szerint ez legalább bizonyítja, hogy a kormány szándéka az utasok és nem a nem létező légitársasági profit megadóztatása volt. O'Leary újból felszólította a magyar kormányt, hogy törölje el „az idióta és káros utasadót”, valamint
A Ryanair szerint Magyarországnak és a turisztikai ágazatnak ki kell hevernie a Covid által okozott károkat, a magyar polgároknak és látogatóknak alacsonyabb repülőjegyárakra és több járatra van szükségük, nem pedig kevesebb járatra és magasabb kormányzati adókra.
Nyitóképen: Michael O'Leary sajtótájékoztatót tart. Fotó: Mandiner