A cég elnöke megerősítette, hogy a 737 Max amerikai szállításai az év vége előtt elindulnak, igaz, hogy „radikálisan csökkentett ütemben”. A flotta gyártása 2019 márciusa óta szüntelt, miután két légi balesetben összesen 346 ember halt meg.
A világjárvány csak tovább fokozta a cég válságát, amely radikális visszaesést eredményezett a légiforgalom egészében. A nagy légitársaságok a csőd szélére sodoródtak és arra kényszerültek, hogy szintén csökkentsék a személyzet létszámát és töröljék új repülőgépekre vonatkozó terveiket.
A cég idén tavasszal 10%-os csökkentést jelentett be, arra számítanak, hogy a légiforgalom csak 2023-ra tér vissza a válság előtti szintre. A bevételek 30%-kal csökkentek az év első kilenc hónapjában. A Boeing elnöke és vezérigazgatója, Dave Calhoun szerint a kormányzati megrendelések, a védelmi és az űrprogramok biztosítanak némi stabilitást a cégnek.