Mint a jó fej nagybácsik: bevásároltak a dánok és a svédek tankokból, Ukrajnának több tucatot vettek
Az Ukrajnának adott tankokat akarták pótolni azzal a bevásárlással, aminek keretében további tankokat adtak Ukrajnának.
Beszállt az üdítőgyártó multi a melegek védelmét szigorítandó törvénymódosítás népszavazási kampányába.
Két hét van hátra a szexuális orientáció alapján való megkülönböztetés törvénybe foglalásáról tartandó népszavazásig, úgyhogy elérkezettnek látta az időt a multi is, hogy szín valljon – ténylegesen is.
Ugyanis a svájci balliberális pártok által benyújtott törvényjavaslat – amelyről február második hetében fognak szavazni a népszavazásból nemzeti sportot űző alpesi állam polgárai – a meglévő – faji, etnikai és vallási alapú – megkülönböztetés mellett a szexuális orientáció alapján való diszkrimináció elleni fellépést is törvénybe szeretnék foglalni.
Ennek hajrájára hozta most nyilvánosságra a Coca-Coca a saját véleményének is beillő plakátot, amelyen azonban – ellentétben a nagy felháborodást kiváltó budapesti plakátokkal – nem láthatók meleg párok, csupán egy szivárványszínű háttérben (német) szavakból kirakott kólás üveg.
Persze, ez is elég volt ahhoz, hogy a JSVP, az az a Svájci Néppárt Fiataljai dühbe jöjjenek: David Trachsel szerint a Coca-Cola csak arra használja a közvetlen demokráciát, hogy önmagát jó színben tüntesse fel, mivel olyan országokban is jelen van, ahol egyébként halálbüntetéssel büntetik a homoszexuális kapcsolatokat. A tervezett módosítás ellen a JSVP mellett az anyapárt, az SVP (Svájci Néppárt), valamint az Eidgenössisch-Demokratische Union, az az EDU nevű euroszkeptikus párt kampányol.
(Mandiner)