A cég állítja, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték.
Üdítős üvegek veszik át a hetero- és homoszexuális párok helyét a Coca-Cola reklámkampányában, de a szivárvány marad – írja a Hvg.
A portál arról ír, hogy a cég közleményben adott hírt a plakátok cseréjéről, amelyet a Sziget Fesztiválhoz időzítettek, mert a limitált kiadású #loveislove termékeiket egyedül a fesztivál területén lehet majd kapni.
A HVG kérdésére a cég elmondta, hogy: A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palackoké. Hozzátették, hogy sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével:
„Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”.