Ezt hallania kell: Trump győzelme miatt tomboló liberálisok kifakadásaiból készült metálszám (VIDEÓ)
A rögtönzött dal hamar népszerűvé vált.
A magyar származású George Pataki, New York állam volt republikánus kormányzója bejelentette: kiszáll az elnökjelöltségért folyó küzdelemből. A republikánus párton belül így is tizenegyen maradtak, akik még küzdenek az elnökjelöltségért. Az egyik legnépszerűbb aspiráns, Donald Trump bejelentette, hogy januártól többször heti kétmillió dollárt is költ majd tévéreklámra: nem csak szimpatizánsainak, hanem riválisainak is üzenni fog.
George Pataki visszalépett, Donald Trump pedig felpörgeti a kampányát a republikánus elnökjelöltségért folytatott küzdelemben.
A magyar származású George Pataki, New York állam volt republikánus kormányzója kedden jelentette be: kiszáll az elnökjelöltségért folyó küzdelemből. Egyúttal reményét fejezte ki, hogy „a megfelelő embert választhatjuk majd elnöknek. Olyan valakit, aki képes összehozni bennünket, és aki megérti azt is, hogy a politikusoknak, beleértve az elnököt is, a nép szolgálóinak és nem leckéztetőinek kell lenniük. Bizton tudom, hogy Amerika legjobb idői még előttünk állnak” - mondta Pataki.
New York állam volt kormányzója elemzők szerint abban reménykedett, hogy mivel a 2001. szeptember 11-i terrortámadások idején ő állt az állam élén, erre a Republikánus Pártban mind a mai napig emlékeznek, és akkori politizálását pozitívan ítélik meg. Ám az elnökjelölt-aspiránsok tévévitáiban nem sikerült áttörést elérnie, és a közvélemény-kutatások sem igazolták reményeit. A politikus egyébként egyszer már átmenetileg felfüggesztette kampányát, akkor azért, mert a veje agyvérzést kapott. Visszalépésével a republikánus táborban pillanatnyilag tizenegy politikus küzd azért, hogy pártja elnökjelöltje legyen a jövőre esedékes elnökválasztáson.
A republikánusok egyik legnépszerűbb elnökjelölt aspiránsa, Donald Trump eközben bejelentette, hogy januártól hetente kétmillió dollárt fog költeni tévéreklámra. Amikor Trump és kampánycsapata eltervezte a 2015-ös esztendő kampányköltségeit, úgy döntött: összesen 25 millió dollárt költ televíziós reklámokra, s tart, ameddig tart, ennél többet nem áldoz rá. Ez a Fox televízió információi szerint januártól jócskán megváltozik. Az ingatlanfejlesztő milliárdos ugyanis legalább heti kétmillió dollárt szán televíziós reklámfilmekre, igaz, nem az esztendő mind az 52 hetében, de az év során többször is.
Az első reklámok Trumpnak az amerikai társadalmat érdeklő-izgató legfőbb kérdésekre adott válaszairól szólnak majd, de kampánycsapata már jelezte: nem fukarkodnak a rivális republikánus politikusoknak szóló üzenetekkel és kritikákkal sem. „Ha megtámadjátok Trumpot, ő tízszer keményebben támad majd vissza benneteket” – fogalmazott a Fox televízióban az egyik tanácsadója. A Trump-csapat köztudomásúan egy nagy floridai reklámcéggel dolgozik együtt, de szerződést kötött több kisebb médiacéggel is.
Fotó: Scott Olson / Getty Images