Franciaország
18:002024. június 25.
Lengyelország
Hollandia
18:002024. június 25.
Ausztria

Elátkozott autópálya: újabb katasztrófa történt az M1-esen

2023. május 02. 08:29

Egy személykocsikat szállító tréler ütközött az előtte haladó nyerges vontatóval. Egy ember meghalt.

2023. május 02. 08:29
null

Egy ember meghalt abban a balesetben, amely az M1-es autópályán történt az Ausztria felé vezető oldalon, Károlyházánál kedden kora reggel – közölte a Győr-Moson-Sopron Vármegyei Rendőr-főkapitányság a rendőrség honlapján.

Korábban azt közölték, hogy a sztráda 155-ös kilométerénél

egy személyautókat szállító, Hegyeshalom felé haladó tréler összeütközött az előtte haladó nyerges vontatóval.

A baleset miatt az autópálya érintett oldalát lezárták. A legfrissebb információk szerint a balesetben egy férfi meghalt.

Ahogy írtunk róla, a közelmúltban több szörnyű baleset is történt az M1-esen, köztük a porvihar okozta katasztrófa.

(MTI)

A nyitókép illusztráció. Fotó: Pixabay

Összesen 50 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Osztap Bender
2023. május 03. 07:31
A hibbant budapesti főpolgármesterre kell bízni a megoldást. Kerékpár és buszsávokkal, padokkal, virágágyásokkal, méhlegelővel és 30 km/órás sebesség korlátozással, valamint a teher és személyautók időszakos kitiltásával majd megoldja a problémát. Szóba jöhet még a haladási irányok naponta történő megváltoztatása is.
Areményhal
2023. május 02. 13:16
A lehetőségeken,megoldásokon kell gondolkozni nem a szigor vagy megszorításokon.
Areményhal
2023. május 02. 13:12
Győrtől autópálya kellene ,Székesfehérvár,Kecskemét, Szeged felé. A kamionosok nagyrésze nem menne be a 0-ig és a balkáni forgalom meg végképp. Az M1-es az eu egyik legforgalmasabb útvonala.
dezodor
2023. május 02. 10:49
Sajnos Európa majd összes autópályája túlterhelt, főleg keleti-nyugati irányban. Az ok egyrészt a pénzéhség, a nyugati cégek keletiekkel fuvaroztatnak embertelen feltételekkel. Sokan az autópályán eltöltött szállítási idővel logisztikáznak ami azt jelenti nem fizet raktárt, hanem az út a "raktár". Ehhez hozzájárulnak az unió baromságai, nem a vasutat kezelik fejlesztési prioritásként, ami bár lassabb de környezetkímélőbb. Amikor Isztambul-Amszterdam vonalon több ezer km-t lenyomó kamionok ezrei és a sofőrök megjelennek az útjainkon, egyértelmű lesz az eredmény.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!