„A hazánkat dollárért elárusító, hangadó balliberális értelmiségihorda azonnal tehetségtelenséget és mutyit kiált, bármihez kezdek is. Nyilván azért sem tapsolnak nekem önfeledten, mert a kampányban – a Megafon élére állva – lenyomtuk őket a közösségi média világában, a sajátjuknak hitt játszóterükön. Másodszor: nem bírják elviselni, hogy amióta Káel Csaba a filmügyi kormánybiztos, kitapintható a pozitív változás. Végre más tematikájú alkotások is készülhetnek, olyanok, amelyek nem ostorozni, hanem felemelni kívánják a magyarokat, ami szerintük persze bűn. Nem csodálom, hogy mindezt úgy élik meg, mintha kiszorultak volna a sajátnak hazudott s örökösnek képzelt hitbizományukból, amiről 1948 óta azt gondolták, csakis az övék lehet.” Hozzáteszi:
A hungarofób filmes tagozatnak és a tőle elaléló balos értelmiségnek évtizedek óta az a küldetése, hogy azt bizonygassa: a magyar ember alkoholista, toplúzer, suttyó, proli, Magyarország pedig csupán huszadrangú Európában,
s emiatt örüljön, ha egyáltalán helye lehet a művelt Nyugat kultúrpalotáinak körgangján, valahol a folyosó végi budik mögött.”
A Most vagy soha! című, jövőre a mozikba kerülő Petőfi-filmről egyebek mellett elárulta: „Mindenre igyekeztünk már-már szőrszálhasogató pontossággal odafigyelni. Volt időnk és lehetőségünk arra, hogy a legkiválóbb filmes szakemberekkel dolgozzunk, s a legapróbb részletekig megalkossuk a díszleteket, a ruhákat, a kellékeket, Vasvári – Petőfitől kölcsönvett – tőrös botjától kezdve egészen addig, hogy pontosan hogyan nézett ki 1848-ban a Landerer-nyomda vagy épp az a lakás, amelyben Petőfi Szendrey Júliával lakott Jókai Mórral társbérletben.”
Az interjúban szó esik a Vajna-korszak értékeléséről, a Megafonról és a céges ügyekről is. Utóbbi, illetve a Mercedes-terepjárós felvételek kapcsán elhangzik: