Az M2 és M3 metróvonalakat összekötő folyosó korábban szögletes térszerkezete futurisztikus formát és szintén türkiz burkolatot kapott – írták, kiemelve, hogy a hetven méter hosszú folyosón naponta annyi ember halad át, mint Eger lakossága. A teret a természetes fény beáramlását megidéző világító felületek teszik barátságossá.
Az állomás akadálymentesítését nagy kapacitású felvonó biztosítja. A lifthez új alagút vezet, burkolata fehér színe az újonnan épített szerkezetet jelképezi. Az állomás így már három kijárattal rendelkezik, az Andrássy út tengelyébe illeszkedő üvegburkolatú építmény nappal „színváltó jégkockaként, éjszaka rizspapír lámpásként” jelöli a metróállomás új bejáratát – közölték.
A BKV tájékoztatása szerint az állomás építész tervezője Csapó Balázs, Germán Tibor, Gurdon Balázs és Hargitai Bence.
(MTI)
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd