s így az örök haláltól is. S igen, a Szentírás egyértelműen beszél arról, hogy a megélt homoszexualitás minden formája bűn. Ebben mind az Ószövetségben, mind az Újszövetségben egyértelmű kinyilatkoztatásokat kapunk.
Az viszont egyértelmű tény, hogy amikor a progresszívek, valamint az ő szószólóik azzal vádolják a hitvalló keresztyéneket, hogy arról beszélnek, Isten utálja a melegeket, akkor hazudnak. Perintfalvi Rita, akinek a vádaskodása kapcsán kénytelen voltam tisztázni ezt a kérdést a REform – Egyház és közélet felületén, szintén ebbe a bűnbe esett bele. Hazudott, amikor azt állította, hogy folyton arról beszélünk, hogy Isten utálja a melegeket. S hazudott arról is, amikor azt állította, hogy azért beszélünk erről, hogy legitimáljuk a szívünkben rejtőző gyűlöletet és öngyűlöletet. Meg akkor is, amikor azt állította, hogy a mi istenképünk a beteges – holott valójában az övé az. Sőt, továbbmegyek: a progresszív istenkép nem csak beteges, de hamis is.
A magukat progresszív kereszténynek hazudók egy teljesen más „istent” imádnak, aki nem az élő Isten, hanem sokkal inkább a sátán, aki szokása szerint a világosság angyalának álcázza magát
– s az ő esetükben sikerrel is járt.
A Mandiner által is szemlézett válaszcikkében igyekezett megmagyarázni a helyzetet. Hogy érzi, sikerült?
Nem megmagyarázni próbáltam a helyzetet, hiszen azt kell megmagyarázni, ami valahol problémás, vagy annak tűnik. Itt szó sincs erről. Amiért írtam, az sokkal inkább tisztázás, hamis állítások és azokból fakadó következtetések cáfolata, valamint a valóság felmutatása. S persze, természetesen az, hogy rávilágítsak arra; a szeretet lényegi része a hitvalló létnek, de ellentétben a progresszió hamis „szeretetével”, ez a szeretet (melyet legszebben Pál apostol ír le a Szeretet Himnuszában), egy olyan dolog, ami több, mint érzet és kedvesség, s ami értelmezhetetlen az igazság nélkül.
Isten szeretete nem egy végtelenül toleráns, mindent befogadó szirupos valami. Hanem egy kőkemény, tudatos cselekvés, mely abban teljesedik ki, hogy Jézus Krisztusban Ő maga, a Szentháromság Isten egyik személye megy a keresztre, hogy önmaga hordozza el a bűnök büntetését, amelyet az igazság megkövetel. A progresszívek, amikor azt mondják, hogy a bűnt is el kell fogadni, valójában a kereszthalál jelentőségét próbálják csökkenteni. Nem véletlen, hogy a progresszív narratívában Jézus golgotai áldozata már a legtöbbször nem mint a bűneinkért hozott váltságmű, hanem mint egy forradalmár mártíriuma jelenik meg. Ez a kép viszont egyértelműen hamis. Isten Fia a halált is vállalja, hogy eltörölje a bűnt –
a progresszívek pedig erre azzal jönnek, hogy nem eltörölni kell a bűnt, hanem elfogadni, s akkor majd nem lesz többé bűn a bűn. Ez egy óriási hazugság!