Egymilliárdért hirdeti a kormány a népszavazás eredményét

2016. november 07. 11:45

Bruttó egymilliárd forintot költött a kormány a „Megüzentük Brüsszelnek”-kampányra – írja a Magyar Nemzet. A kampányt most is Csetényi Csaba cégei, a Network 360 Reklámügynökség és Affiliate Network Kft. intézi.

2016. november 07. 11:45

A Miniszterlenöki Kabinetiroda közlése szerint bruttó egymilliárd forintos keretszerződést kötöttek az október másodikai népszavazás eredményének kommunikálására – írja a Magyar Nemzet. A lap szerint a „Megüzentük Brüsszelnek: 98% NEM! a kényszerbetelepítésre!” szövegű plakáthadjáratra vonatkozó szerződést már a referendum előtt, szeptember 27-én megkötötték a Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozó két társasággal, a Network 360 Reklámügynökség Kft.-vel és az Affiliate Network Kft.-vel.

Összesen 104 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
áfonya
2016. november 07. 16:56
Vona a jobbik politikai sírját megásta az mszp dk mellett szavazással ,egyformán hazaárulók .
kjkj945
2016. november 07. 15:31
A maszop - böszme összefogást kellene hirdetni ????
Bicska Maxi
2016. november 07. 15:26
tolvaj fidesz banda
2016. november 07. 13:51
"Bruttó egymilliárd forintot költött a kormány a „Megüzentük Brüsszelnek”-kampányra" Ezek után merészelje valaki azt állítani, hogy nem kifogástalan a fiúk üzleti érzéke!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!