Büszke vagyok rá, hogy sikerült

2016. január 16. 16:41

Több mint tíz éve indítottuk útjára a Budai Fonódó villamoshálózat tervét. Bár a projekt gyors sikernek ígérkezett, sok kétkedés és vita övezte, ami miatt sokat kellett küzdenem azért, hogy megvalósuljon.

2016. január 16. 16:41
Vitézy Dávid
Vitézy Dávid

„Több mint tíz éve indítottuk útjára a Budai Fonódó villamoshálózat tervét. Akkoriban a város a négyesmetró, mint egyetlen és »mindent megoldó« nagyberuházás viziójának foglya volt, az uniós forrásokat is ez kötötte le, és a villamoshálózat fejlesztése nem igazán volt napirenden. Nagy siker volt, hogy az új, Buda szinte összes fontos csomópontját átszállásmentesen összekötő észak-déli budai villamosvonalakról meg tudtuk győzni a döntéshozókat és elindult a beruházás tervezése.

Bár a projekt gyors sikernek ígérkezett, sok kétkedés és vita övezte, ami miatt még civilként, aztán 2010 után a BKK vezetőjeként is sokat kellett küzdenem azért, hogy a Budai Fonódó villamoshálózat megvalósuljon. Nagyon büszke vagyok rá, hogy sikerült - főleg, hogy nem legyőztük a kétkedőket, hanem sikerült kompromisszumokat találni, és 2014 őszén végül aláírhattuk a kivitelezői szerződéseket.

Gratulálok mindenkinek, aki tett azért, hogy a Budai Fonódó megvalósuljon. 

Jó utazást!”

Összesen 71 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
XPEH BAM
2016. január 17. 17:59
1. 4-es metró = luxusmetró, teljesen felesleges. Javaslataim helyette: 1. Kettest az Örsnél rávinni a HÉV vonalára és már van is egy elővárosi metrónk. 2. 4-6-os villamost levinni a föld alá. 3. 1-es villamost levinni a föld alá. ......vagy: a 4-es metrót akkor kivinni a Bosnyák térig. És az állomások felét bezárni...ami a legjobban felhúz, a Kálvin tér-Fővám tér. Kb. ott tartok, hogy lefutom a metrót a felszínen... Elegendő lenne a Kálvin tér, aztán Szent Gellért tér. És azért is kéne kivinni a Bosnyákig, mert így meg semmi értelme nem volt a 7-es vonalán a járatokat ritkítani...
béla 60
2016. január 17. 14:57
Finkelstein kedvenc benyalta magát,szó szerint !
dé208
2016. január 17. 13:51
Egy ilyen parkolópályát én is bevállalnék. Igazgató egy BEZÁRT!!!!! múzeum élén. Min hat kiló/hó +hathavi prémium mimimum.
kálmi
2016. január 17. 12:16
5 év alatt
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!