Kari András, a Marble ügyvezetője arra a kérdésünkre, hogy mikor döntöttek úgy, hogy a magyarországi piacra is belépnek, azt felelte, hogy a romániai indulást követően most egy új mérföldkőhöz érkeztek, és fokozatosan szeretnének megjelenni az anyaországi piacon is.
Hozzátette, hogy a Magyarországra való belépés már régóta tervben volt. „A döntés 2024 második felében született meg, amikor úgy láttuk, hogy a magyar prémium húsfogyasztói szegmens nyitott az olyan minőségi termékekre, mint amilyeneket mi kínálunk. Emellett egyre nagyobb érdeklődést tapasztaltunk hazai oldalról is, mind vendéglátóipari partnerek, mind végfogyasztók részéről” – idézte fel.
Arra is kíváncsiak voltunk, hogy miben különbözik eddigi tapasztalataik szerint a magyar és a román piac. „A két piac között vannak árnyalatnyi, de fontos különbségek.
A magyar piacon a prémium húsfogyasztás még viszonylag új keletű, ott edukációs szerepünk is van.
Romániában viszont már kialakulóban van egy stabil, tudatos fogyasztói réteg, amely kifejezetten keresi az angus vagy dry-aged marhahúsokat. A magyar piacon a gasztrokultúra is jelen van, ami előny számunkra” – jelentette ki Kari András.