A BYD már Magyarországon van – a BMW-vezér szerint totálisan megbukott az EU terve
"Nem realisztikus" 2035-re leállítani a hagyományos autók gyártását, közölte, és ez a legfinomabb, amit mondott.
"Nem realisztikus" 2035-re leállítani a hagyományos autók gyártását, közölte, és ez a legfinomabb, amit mondott.
Róma elkövette azt a hibát, amit Budapest és Bécs nem.
Három évtizedes egyezséget mondott fel szeptember elején a Volkswagen, amikor németországi gyárak bezárásával fenyegetőzött. Az IG Metall szakszervezet is bekeményített, inkább hét százalékkal több bért követelne a VW alkalmazottainak. A nehézségekkel küzdő konszern kibújna ez alól, sőt lefaragná a költségeket. Az adatok szerint nem csak a Volkswagen, az európai riválisok is hasonló problémákkal küzdenek a gyártás terén.
A Liga a benzin- és dízelmotoros autók 2035-től hatályos gyártási tilalmának visszavonását kéri az Európai Uniótól.
Ehhez persze kellett Ursula von der Leyen hatalmas hibája is.
A tisztán elektromos autó önmagában nem megváltás, amit az is mutat, hogy ezeknek az eladásai csökkennek. Helyettük a tölthető e-autók, a plug-in hibridek (PHEV) éledhetnek újjá hamvaikból, állítja a Financial Times minapi írása, többek közt a világ vezető autógyártójának stratégiájára és friss eladási sikereire hivatkozva.
Vizsgálatot indítanak a Szegedre érkező BYD vállalattal szemben.