Az amerikai hadsereg felfüggesztette toborzókampányát, mert a reklámhangját őrizetbe vették
Az amerikai hadsereg részben leállította új toborzókampányát, miután meghatározó reklámhangját, Jonathan Majors színészt erőszakos cselekmények vádjával a hét végén őrizetbe vették. Az amerikai hadsereg vállalati marketingirodájának közleménye szerint a fegyveres erőknél is értesültek Majors őrizetbe vételéről, és a vádban megfogalmazott „feltételezések mély aggodalomra adnak okot”. A közleményben megjegyzik, hogy noha Jonathan Majors mindaddig ártatlannak tekintendő, amíg bűnösnek nem ítélik, a vizsgálat idejére az érintett hirdetéseket visszavonják.
Jonathan Majors főszereplője volt több akciófilmnek, ezért az amerikai hadsereg vezetői azt remélték, a filmsztár segíthet a toborzókampányt sikerre vinni.
Az amerikai hadsereg évek óta létszámhiánnyal küzd, komoly problémát okoz, hogy megfelelő számú fiatalt találjon katonai szolgálatra. Tavaly a kitűzött céltól, a 60 ezer újonc szerződtetésétől mintegy 25 százalékkal, azaz 15 ezer fővel maradtak el. Az Egyesült Államok hadseregért felelős államtitkára, Christine Wormuth korábban 2023-ra azt tűzte ki célként, hogy 65 ezer újoncot vesznek fel. Az új reklámok ezt segítették volna azzal, hogy új és kreatív módon próbálják felkelteni a fiatalok érdeklődését a katonai szolgálat iránt, hogy a hadsereg létszáma elérje az ország védelmére elengedőnek tartott állományi szintet.
(MTI)
Nyitókép: Wojtek Radwanski / AFP
Összesen 12 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Nem hinném, hogy leszbi kétanyukás női katonáról szóló toborzó rajzfilm megérintette volna azokat, akik tényleg elmennének katonának - a nagyvárosi, nemi identitásválságban szenvedőket pedig hiába célozzák, ők hamarabb mennek el baloldali aktivistának, mint katonának.
De legalább az elit alakulatok minősítési szintjeit már lecsökkentették, hogy nők is átmehessenek a teszteken. (amihez elég komoly fizikai alkalmasság kell)
Pontosan. Erről meg eszembe jutott az a comic strip, ahol kivetítőn mutatják a hamburgercég következő kampányának tervezett óriásplakátját: fekete és fehér férfi csókolózik, kilógó nyelvekkel, alatta a felirat: "mmmmm, ízletes!"
Az egyik fazon felteszi a kérdést: "na de hogy fogja ez megdobni a hamburger eladásokat?"
Mire a főnöke csodálkozik: "Ki beszélt itt hamburgerekről?"
Egyszerűbb lett volna, ha inkább rákeresek :)
https://knowyourmeme.com/photo..
Ez mindent elmond a mai fősodorbeli marketingről.
Hát igen, ez aztán lényeges különbséget tesz a képsor értelmezésében. :)
Én kérek elnézést, hogy nem emlékeztem pontosan. Még szerencse, hogy utána odaraktam az eredetit is...
Bejelentkezés