Bayer Zsolt persze joggal szörnyülködik a momentumos államférfi agymenésén

2022. szeptember 3. 15:21

Schiffer András
Facebook
A gond csak az, hogy közben az alapítványokba kiszervezett, nagytőkére bízott magyar felsőoktatásban egyre kevésbé van szükség bölcsészetre, társadalomtudományokra.

„Bayer Zsolt persze joggal szörnyülködik a momentumos államférfi agymenésén, hogy tudniillik a robotika világában a nebulóknak nincs szükségük erkölcstanra meg hittanra, hanem informatikára meg közgazdaságtanra.

A gond csak az, hogy közben az alapítványokba kiszervezett, nagytőkére bízott magyar felsőoktatásban egyre kevésbé van szükség bölcsészetre, társadalomtudományokra, sokkal inkább informatikára, üzleti tudományokra, no meg autóipari mérnökökre. S nem a momentumos államférfi van a kormányrúdnál.”

Nyitókép: Facebook

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 212 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Hit és erkölcstan KELL az általános iskolában, mert a gyerekek nagy része különben akkor tanulná meg, mit lehet és mit nem, mikor már megszokta, h. azt teszi, amit nem és vállalnia kell a következményeket. Valamilyen vallása minden családnak volt 2-3x25 évvel (emberöltővel) ezelőtt, jó, ha a gyerek megismerkedik azzal, aminek a jegyében (is) az ősei leélték az életüket, és sokuk esetében EZ segített túlélni a sok szomorúságot, sőt nagyon nehéz helyzetet, ami az élet része lehet.

Azt tapasztaltam, h. a vallásos emberek általában nemcsak szabály követőbbek, de boldogabbak is, a sorscsapásokat épebben viselik, a bajban kevésbé érzik magukat magányosnak. Ez fontos.

A továbbtanulásnak a kívánságokon és vonzalmakon túl célja kell legyen, h. az ember felnőtt korra anyagilag önálló legyen, ki tudja fizetni a számlákat. Az ország normális működése kevesebb bölcsészt és pláne társadalomtudóst igényel, mint amennyit a pályaválasztó fiatalok feltételeznek. Az állam feladata lenne ezt tudatosítani a pályaválasztókban, úgy látom, h. van is erre törekvés. A fiataloknak tisztán kéne látni, mi az a szakma, amelyből meg lehet élni, és mi az a képzettség, amiből nem, mert NINCS rá szükség. Az élet NEM szórakozás, a reál tárgyakat MEG KELL TANULNI, végig, az ált. és a középfokú oktatás során. Katasztrofális következményekkel járt a valaha kiválóan működő technikumi képzés felszámolása az EU kényszerítése miatt.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés