Átmeneti hiba a BudapestGO-nál: a pénzt levonja, jegyet és bérletet nem ad

2022. augusztus 20. 16:32
A BKK megerősítette a hibát, de nem tudják megmondani, mikor javul meg a rendszer.

A Blikk számolt be arról, hogy a hétvégén lehalt a BKK BudapestGO nevű applikációja, amelyen keresztül jegyet és bérletet is lehet vásárolni a közösségi közlekedéshez. A portál azt írta, több olvasójuk is jelezte, hiába vásárolnak BKK programján keresztül, az összeget az applikáció levonja, ám nem jelenik meg a QR-kód,

amivel igazolhatják az utasok, jogosultak a járművek használatára. 

Wágner Dávid, a BKK sajtóreferense a lapnak megerősítette, átmenetileg nem működik az egyébként ez év febuárjában átadott integrált utazásszervező és jegyértékesítő rendszer. Nem tudta megmondani, hogy az IT-háttér avagy a hozzákapcsolt Simple fizetési rendszer a felelős a hibáért és

azt sem tudta megmondani, mikorra tudják elhárítani a hibát.

Úgy fogalmazott, hogy a nem teljesült vásárlást az informatikai hiba kijavítását követően jóváirják, azonban a károsultakat arra kéri, hogy jelentkezzenek a BKK ügyfélszolgálatán. Kijelentette, már szóltak az ellenőröknek, hogy ilyen esetben ne büntessenek. 

Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd

Összesen 39 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Erre volt a legbüszkébb a Gelgely.

"
Nem tudta megmondani, hogy az IT-háttér avagy a hozzákapcsolt Simple fizetési rendszer a felelős a hibáért és
"

Ha a pénzt levonja a számláról, akkor nem valószínű, hogy a Simple fizetési rendszerrel van gond. Én legalábbis nem tudok róla, hogy maga a Simple ilyet produkálna bárhol másutt. Ha ez igaz lenne, az k.rva nagy baj volna, mert sok rendszer használja a Simple-t.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés