A Medián igazgatója szerint óriási mozgósítási csata jön a kampány hajrájában.
2022. március 22. 11:17
p
2
87
83
Mentés
„Egyértelmű, hogy kétesélyes a választás” – mondta Hann Endre, a Medián közvélemény-kutató igazgatója a 444.hu-nak az országgyűlési választásokról.
Hann azt mondta, hogy most szorosabbnak tűnik a verseny, mint négy éve, amikor a kétharmad volt a kérdés. A Fidesz győzelmét tartja valószínűbbnek, viszont szerinte egyelőre nem lehet határozott előrejelzést adni, mivel kevés a felmérés, ami a pénzhiányból fakad.
Sikeres volt az előválasztás, de azóta a Fidesz erősödése a jellemző
A Medián igazgatója egy trendre hívta fel a figyelmet:
az előválasztás az ellenzék nagy sikere volt, de azóta inkább hullámzás, és a Fidesz erősödése volt jellemző.
Nem látni, a háború mekkora fordulatot hoz
Azt nem látni egyelőre, hogy a háború mekkora fordulatot hoz a választóknál – tette hozzá. Hann Endre szerint a bizonytalanságot növeli, hogy nem tudni, az ellenzék mennyire tudja átadni az üzenetet a választóknak Orbán pálfordulásáról az oroszbarátság ügyében, amivel az elemző szerint a kormányfőnek el kell számolni. Ugyanakkor
az embereknek ilyenkor nagyon fontos a biztonságérzet, a stabilitás, a megnyugtatás, az eszközök ehhez pedig elsősorban a hatalom kezében vannak
– olvasható a cikkben.
Nyitóképen Hann Endre Kovács László társaságában. Fotó: MTI Fotó: Nándorfi Máté
***
Április első vasárnapján újabb négy évre határozzuk meg az ország sorsát, hazánk minden magyar állampolgára eldöntheti milyen irányba tartson közös utunk.
Az elmúlt 30 évben nem foglalkoztatta a politika? Esetleg még nincs is személyes tapasztalata a rendszerváltás utáni időszakból? Vagy csupán szeretné hazánk jelenlegi helyzetét reálisan látni, mielőtt döntést hozna saját és gyermeke jövőjéről? A Mandiner Választási Különszáma erre kínál lehetőséget!
A történetben több szál is összefonódik: a két férfi el akarta hagyni Ukrajnát, az eset kapcsán pedig még a Kyiv Independent is az EU által képviselt LMBTQ-jogokra hivatkozik.
A kínai fogyasztók körében hatalmas lojalitás épült ki a hazai márkák iránt, például mióta a Huaweit amerikai szankciók sújtják, sok vásárló hazafias gesztusként a cég termékeit választotta az Apple helyett. A „Made in China” immár a megbízhatóság és az innováció szinonimájává vált a hazai piacon, amit mutat az is, hogy a kínai televízió- és háztartásigép-márkák, a Haier, a Hisense, a Midea és társaik az eladásokat tekintve belföldön rég megelőzték az egykori nyugati kedvenceket.
p
0
0
1
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 83 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
amca
2022. március 22. 21:49
Zsidókám ,látszik ,hogy semmirevaló vagy. Ezt a kutyám ugyanúgy el tudta volna UGATNI...
Endre!
A zsidókat belehajszoljátok a nácik győzelmébe.......hányok tőletek. Úgy működtök, mint anno a Zsidó Tanács.......a hülye zsidó meg is érdemli a magyar zsidóság felszámolását.