A magdeburgi terrorra reagált az időközi választás fideszes jelöltje – tudják, ő az, aki ellen Magyar Péter nem mert elindulni
Csibi Krisztina szerint épp az ilyen tragédiák elkerüléséért indult el a választáson.
A portál kikutatta, hogy a Megafon posztjait feldobja a Facebook, mert meghirdették őket.
„Hatalmas hálózat és óriási pénz miatt látod a Megafont állandóan a Facebookon” címmel elemzést tett közzé az Átlátszó.hu. Ebben kifejtették, hogy „a kormánypárti csatornák havi 3500 bejegyzést tesznek közzé”, valamint „a hirdetési piacon túlteljesítő Megafon Központ újrarendezi a kapcsolati hálót”.
„A legnagyobb beágyazottsággal még így is a jelentős offline státuszú Mandiner” rendelkezik, írták annak kapcsán, hogy
„A kormánypárti csatornák ma a Facebookon az általunk megismert szegmensben havi 3500 bejegyzést tesznek közzé, amely ha a hirdetési összegeket is ide vesszük,
– vonták le a konklúziót az elemzésük végén.
Magyarán az Átlátszó szerint havi 3500 bejegyzés veszélyezteti a sokszínűséget egy olyan közösségimédia-felületen, ahol a hazai internethasználók 85%-a regisztrált, valamint ahol 7,4 millió magyar felhasználó van jelen.
Nyitókép: Átlátszó.hu