Az ÉKM tényleg az ötvenes évek stílusában folytatja

2024. október 11. 19:09

Ezt már jól ismerjük.

2024. október 11. 19:09
Vitézy Dávid
Vitézy Dávid
Facebook

Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

 

„Tisztelt Közlekedési Államtitkár úr!

Hónapok óta nem is hallottunk felőled, a MÁV eddigi legnagyobb válságát mély hallgatással töltötted egész nyáron. Talán már el is felejtette a közvélemény, hogy Lázár Jánosnak van közlekedési államtitkára. Elég nehéz munka lehet, úgy tűnik annyiból áll, hogy téged dobnak be, amikor a főnököd már teljesen lejáratta magát.

Ha jól értem, ismét szabotázzsal vádoljátok a MÁV vezetőit, nem először. »A jegyszedőnek az anyja egy malomtulajdonos kulák szeretője volt. Bevallotta.« Ezt már jól ismerjük, kedves Államtitkár úr.

Amikor legutóbb szabotázzsal vádoltátok meg a vasút vezetőit tavaly nyáron, Lázár minisztert a Rákosi-korszak hírhedt közlekedési miniszteréhez, Gerő Ernőhöz hasonlítottam, de úgy látom, ez inkább inspirálóan hatott a »szaktárcára«, és tényleg az ötvenes évek stílusában folytatjátok. A MÁV-HÉV Zrt. október elején hivatalos levelet küldött a BKK-nak, hogy a járatokat ritkítani szeretné.

A teljes levél elérhető a Budapest Portálon.

Mindenkinek, aki kicsit is rálát a MÁV működésére, teljesen világos, hogy mi történt itt. Lázár miniszter kézivezérlése és a kiváló megyebérletek nyomán bezuhant bevételek miatt elmaradtak a fővizsgák, összeomlott az alkatrészellátás, lecsökkent az üzemképes járművek száma, és aztán megírtátok ezt a levelet, hogy akkor jön a járatritkítás.

Az, ha ebből a közvélemény nyomásának hatására visszajöttök, örvendetes. A HÉV-ek cseréjét és a pályák felújítását is elindíthatnátok végre, amit két éve húzott ki és állított le Lázár miniszter. Ha az a tervetek, hogy hivatalosan visszaléptek a járatritkítástól, elaltatjátok a közvéleményt, aztán majd »üzemzavar« címén mégis megvalósítjátok, szeretném előre jelezni: a budapestiek figyelni fognak, figyelni fogunk, ez a trükk nem fog működni.

Karácsony főpolgármester is megszólalt az ügyben amúgy, róla valahogy ismét megfeledkeztél. Ekkora már a barátság?

További sikeres államtitkári munkát!

Ui.: El is felejtettem: ez a nyilatkozat két napja az általatok most, pár héttel ezelőtt kinevezett MÁV-vezérigazgatótól származik. Ő is szabotőr? Vagy már azt se tudjátok, épp mit hazudtok?”

Ezt is ajánljuk a témában

***

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 73 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kastellorizo
2024. október 12. 19:31 Szerkesztve
zsuzsa-963 2024. október 12. 11:32 Az megvan, hogy a ráckevei hév 20x áll meg a két végállomás között? Ezt valahogy mindig kifelejtik az átlagszámítasból...
nurszultan
2024. október 12. 17:35
te, jóllakott óvodás kinézetű senkiházi most figyelj! Elolvastam, az utolsó betűig Lázár János véleményét. Kiskancsó, még nagyon úriember módra fogalmazott és még te emberkedsz faszfej?! Nem sűl le a pofádról a bőr kishülye? Amennyi zsetont belédtolt az ungár gyerek és a FIDESZ szinte teljes infrasrtruktúráját megkaptad, na ennek ellenére egy tehetségtelen gyökér vagy!! Valamint a rosszabb hir számodra, hogy az is maradsz. Egy , igazi LÚZER.
august
2024. október 12. 15:25
:) Vitézy ugyanabba betegségbe esett, mint korábban Ángyán úr., miután magasabb polcra tették, elszabadult. A kormánnyal akar izmozni egy várospolitikus? Szerintem főleg Lázárral szemben, -nagyon rossz lóra tett. Itt is hasonló a helyzet, mint a 3-sa metrónál, egyszer csak itt termett a HÉV, a 40-50 éves vonatokkal, lepusztult pályaszakaszokkal.. eközben mennek a bicikliutak kikarózására a 100 milliók, meg az ismerkedő, beszélgetős padokra.
zsuzsa-963
2024. október 12. 11:32
45-50 éves szerelvényekkel tényleg nem lehet fenntartani az 5 HÉV vonalat. Nézd meg a HÉV szerelvényeket, nagy részén olvasható, hogy "Hergestellt in der DDR" és a DDR (NDK) 34 éve nem létezik, így alkatrész utánpótlás nuku. Ami elromolhat el is romlik időnként. Végre új szerelvények kellenek a HÉV vonalakra, meg a nagy csindarattával beharangozott ráckevei, csepeli és gödöllői HÉV vonalak rekonstrukcióját végre el kellene kezdeni. A ráckevei HÉV vonal hossza 40 km, a szerelvény a menetrend szerint 1 óra 13 perc alatt megy végig rajta, vagyis az átlagsebesség 32,8 km/h, és óránként van egy járat. Javaslom a megállóknál létesítsenek istállókat, és minden utas kap egy lovat, mert lóháton gyorsabb. Nagy gratulációm Lázár Jánosnak az ügy hátra mozdításáért, beszerzés és felújításáért !!!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!