Befújta az ablakon a szél. Mindegy, hogy honnan jött, én nem is tudom

Azt nyilvánosan mégsem ismerhette be Magyar Péter, hogy az ukrán titkosszolgálat rendelte meg az akciót!

Az egyenlőség fogalma lételméletileg azért hamis, mert az emberi létezés lényege egy végtelen szellemi hierarchia.
Nyitókép: Képernyőfotó
„Ám a nyugatias modernitás létértelmezési logikája és erre épülő lét-berendezkedése totálisan szembe megy ezzel, vagyis az általa értelmezett szabadság, ami e hármas jelszóban is szerepel, az a lét-pusztítás »szabadsága«, amit ugyan lehet ünnepelni, de akkor nem kell csodálkozni a világ által ma átélt borzalmakon, amelyek logikus következményei mindennek.
Az egyenlőség fogalma lételméletileg azért hamis, mert az emberi létezés lényege egy végtelen szellemi hierarchia, vagyis a »szent uralma« (ami a hierarchia magyar fordítása). Ez a hierarchia örök, evilági, »időbe vetett« hatalmak ezen soha nem lesznek képesek változtatni. Változtatni ugyan nem képesek, de folyamatos deformálására s degenerálására sajnos igen. Az emberi világ akkor élheti át a szabadságot, ha ebben a végtelen szellemi hierarchiában mindenki »rálát« magára és az alatta lévőkre, akiket atyai jóindulattal segít a létmegértésben, miközben gyermeki alázattal tekint azokra, akik e hierarchikus rendben felette állnak.
Méghogy felette? Kérdez vissza erre indulattal a tömegegyén, a globális minimál-én, hisz egyenlőség van! Az egyenlőség fogalmának globális konstruktőrei elégedetten hátradőlnek, hisz a minimál-én abszolút önmagával azonos lényegként éli át azt, amit e konstruktőrök benne hamis identitásként felépítettek. Megvalósul tehát az »egyenlőség« mert a hamis narratívák totális uralma mindenkire »egyenlően« és mindent meghatározó módon hat, és ezzel a kör bezárul. Mindezek után már talán nem is nagyon lepődünk meg azon, hogy a harmadik fogalom, a testvériség teszi teljessé e destruktív uralmat. Miután a szabadság a rend lerombolásának »szabadsága«, az egyenlőség a »csinált« hamis világértelmezés legprimitívebb szintjének »egyenlővé« tétele, ezek után a »testvériség« mi lehetne más, mint a szeretet minden formájának földdel »egyenlővé« tétele.”