Rengeteg munka áll előttünk, a csapat és a stáb számára egyértelmű a cél

Személyesen fogok beszélni a játékosokkal, és ha nem értik meg, milyen mentalitást várunk el tőlük, annak következményei lesznek.

Évek óta megy egy másik válságtanácskozás arról, hogy miként kell kiszorítani a fossziliseket. Kerül, amibe kerül: ha kell, zárjon be az ipar, vagy tiltsuk ki a dízeleket a városokból. Közben nem vettük észre, hogy a digitalizációval egy új válságot húztunk magunkra.
A szerző a MOL elnök-vezérigazgatója
1894-ben válságtanácskozást hívtak össze New Yorkban, hogy megoldást találjanak a várost szó szerint elborító lócitrom-katasztrófa kezelésére. A településen napi szinten közlekedési és szállítási szolgálatot végző mintegy százezer ló által „kibocsátott”, lovanként napi 9-10 kilogrammnyi lócitrom súlyos gondokat okozott. A kézenfekvő megoldást, hogy szállítsák el a lótrágyát, hamar elvetették, lévén az egyetlen szóba jöhető szállítási eszköz a lovas kocsi lett volna. Néhány év múlva három méter magas lócitromba fullad bele a város, és jön a világvége – jósolták. De nem az jött, hanem az autók. Először a gőzhajtású, majd a belső égésű motor, és Benz, majd Ford urak találmányának is köszönhetően megszűnt a lótrágyaprobléma. Igaz, lett egy sor másik: például az elégetett üzemanyag a klímaváltozást gyorsította fel. Az új válság kiszorította a régit.