Fake News! – reagált a MÁV Vitézy Dávid posztjára

2023. november 29. 11:16

A vasúttársaság is megszólalt az újraindult Szeged–Szabadka vonalon tapasztaltakról.

2023. november 29. 11:16
null

Vitézy Dávid kedden közösségi oldalán azt írta, olyannyira nincs üzemképes dízel járműve a MÁV-nak, hogy az újranyitott Szeged-Szabadka vonalra Budapest elővárosából vittek el egy motorvonatot. A volt államtitkár kijelentette, a lépéstől elviselhetetlenre nőtt a zsúfoltság az „amúgy is rémes állapotokkal sújtott lajosmizsei elővárosi vonalon”.

Kapcsolódó vélemény

undefined

Vitézy Dávid

Facebook

Idézőjel

Olyannyira nincs üzemképes dízel járműve a MÁV-nak, hogy az újranyitott Szeged-Szabadka vonalra Budapest elővárosából vittek el egy motorvonatot.

A MÁV sajtóosztálya lapunknak jelezte, hogy nem a lajosmizsei Uzsgyik teljesítenek szolgálatot az újraindult Szeged–Szabadka vonalon, Vitézy Dávid posztját „fake newsnak” titulálta a MÁV. 

A valóság ezzel szemben az, hogy a Szeged–Szabadka vonalra egyetlen jármű sem került átvezénylésre a lajosmizsei vonalról”

– közölték. 

A MÁV szerint az ott kialakult átmeneti zsúfoltság oka az, hogy a térségben a közelmúltban több jármű is balesetezett, így az ún. duplaszerelvény helyett kivételesen és ideiglenesen csak egy darab Uzsgyi motorvonat kiállítására volt mód. 

A lajosmizsei vonalon – a balesetes járművek kijavítását követően – az eredeti szállítókapacitással közlekednek a vonatok”

– zárták közleményüket. 

Vitézy Dávid ezzel kapcsolatban később közösségi oldalán azt írta, hogy a MÁV közleménye nem cáfolt semmit, „csak próbálta védeni a védhetetlent”. 

Ha dízel motorvonatból eddig se volt elég, akkor ha most elindítottak egy újabb szolgáltatást, akkor még annyi se jut az eddigi közszolgáltatás fenntartására, mint eddig. Elég logikus szerintem”

– jelezte a volt államtitkár.

Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László

Összesen 36 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
gebsi1
2023. november 29. 16:27
A soha meg nem térülő és mára már le is állított Budapest-Belgrád vonalra bezzeg volt pénz, amíg a kínaiak ki nem vonultak, a magyar vasútra meg lószar. Orbán homokozója lett ez az ország, de Matolcsy már kongatja a vészharangot és egyértelmű, hogy ma már Magyarországon a legmagasabb az infláció és a forint a világ 5 legsérülékenyebb valutái közé került. Minél hamarabb távozik Orbán a hatalomból annál kisebb lesz a kár amit elszenved az ország amikor majd már nem lehet tovább görgetni magunk előtt a szart, mert rövidesen eljön ez az idő is. A kassza üres, az uniótól nem jön pénz, saját bevétel, saját gazdaság híján, meg nincs. Értelemszerű hogy ebből csak bukás lehet, más nem.
Akitlosz
2023. november 29. 16:09
Ha elég logikus, akkor miért nem vesznek ÚJ dieselmozdonyokat? Jó sok cég gyárt olyant. S még jó darabig szükség lesz dieselmozdonyokra. Nagyon remek, hogy vesznek pár tankot meg pár helikoptert, de pár mozdonyt is kellene. Nem? De.
rockercicc
2023. november 29. 13:21
Az ócska máv már 20 éve is kritikán aluli hulladék volt, a menetrendet hírből sem ismerték/ismerik.
SandorL
2023. november 29. 12:52
A magyar vasutat Rakosi kezdte tonkretenni es Kadar folytatta. Egyenruhas, fegyelmezett szervezet volt. Rakosiek/Kadarek irtoztak ettol az egyenruhas szervezettol. Le kellett zulleszteni. Vitezy beszelje meg a csalad idosebb tagjaival.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!