Autóval ütközött a vonat, tetemes késésre lehet számítani az egyik fő vasútvonalon

Az érintett járatok szombaton helyjegy nélkül is igénybe vehetőek.

A volt közlekedési államtitkár szerint a főpolgármester aggálya, hogy az egységesen fizetős M0 budapesti többletforgalmat generál, nem alapos.
Vitézy Dávid közlekedési szakembert, volt közlekedési államtitkárt az M0 körgyűrű eddig díjmentes szakaszainak fizetőssé tétele kapcsán kérdezte a 24.hu.
Vitézy szerint
a díjmentes szakaszokon közlekedő személygépjárművek 97,3 százaléka rendelkezik matricával,
ezért a főpolgármester azon aggálya, hogy az egységesen fizetős M0 a mai állapothoz képest érdemi budapesti többletforgalmat generál, nem alapos.
A szakember a maga részéről sokkal inkább azt tartaná Budapest szempontjából jogos felvetésnek, hogy
a körgyűrűből eredő díjbevételek segítsenek a budapesti agglomeráció megoldatlan és régóta fájóan hiányzó kötött pályás fejlesztéseinek finanszírozásában,
például a HÉV-ek fejlesztésében – ami uniós források híján elakadt az elmúlt évben.
Nyitókép: Földházi Árpád/Mandiner