Karácsony beleszállt Lázár Jánosba

2022. február 12. 20:29

A főpolgármester köszönetet vár, amiért a BKV dolgozik a tram-traineken.

2022. február 12. 20:29
null

Mint arról korábban beszámoltunk, Lázár János csütörtökön tartotta meg kampánynyitó rendezvényét. „Aki mindenhol a balliberális választ adja, de közben jobboldalinak mondja magát, az nem jobboldali, hanem szélhámos” – jelentette ki kampánynyitó rendezvényén Márki-Zay Péterről szólva a politikus.

Karácsony Gergely Facebook-bejegyzést írt

„»Budapest hagyjon levegőt az országnak« – ezzel fenyegetőzött Lázár János a Hódmezővásárhelyet Szegeddel összekötő tram-train elindításának napján” – írta Facebook-oldalán Karácsony Gergely szombaton.

A főpolgármester szerint az élet frappáns választ adott Lázár „ostobaságára”.

„Jelenleg ugyanis a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) kiváló szakmai csapata dolgozik azon, hogy a tram-train szerelvények képesek legyenek gyorsabban futni és Lázár János kedvenc projektje ne álljon bele a földbe” – hangoztatta Karácsony.

A főpolgármester hozzátette, szerinte „Lázár János tartozik egy köszönettel és tartozik egy bocsánatkéréssel!”

Nyitókép: Földházi Árpád

Összesen 165 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
rókabácsi
2022. február 13. 20:16
remélem a pesiek a szarban taposva fognak járni városukban! mert eerre a baromra szavazatak aki dolgozni nem akar és nem is tud! csak a blabla!
matykox
2022. február 13. 13:57
Hoppá. Harácsony meg akar dolgozni a mentőövért.
MrPatty
2022. február 13. 13:34
A szüleid tartoznak bocsánatkéréssel, hogy legyártottak egy ilyen genetikai hulladékot mint te!
khomeini
2022. február 13. 12:18
Egyébként meg, szerintem a BKV nem segít Lázárnak, hanem pénzért az eddigiektől eltérő kerékprofilt esztergál. Üzleti alapon. És nem Lázárnak, hanem a tram-train járművekhez. Ugye, a probléma az, hogy a nagyvasút és a szegedi villamos eltérő sínprofilt használ. Erre a Stadler, a szegedi közlekedési társaság és a MÁV a KTI-vel és a Műegyetemmel közösen tervezett egy kerékprofilt, amitől azt várták, hogy mindkét helyen jó lehet. Nem lett jó, most a tapasztalatok alapján újjal próbálkoznak. A BKV-tól meg megrendelték a munkát. Nem fogják a BKV-sok tudni a tutit, ahogy senki más sem. Nem kéne ennyire pökhendinek lenni, főpolgármester úr, emlékezzen csak a négy évvel ezelőtti választások napjának kora délutánjára, a Sándor palota előtti téren őn által elmondottakra.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!