„Nincs bennem bosszúvágy” – mondta Magyar Péter, majd megfenyegette korábbi legjobb barátját
Az exbarátnő, az újságírók és a miskolci gyermekotthon dolgozói után most éppen Kruchina Vince volt soron.
„Nem mi állítjuk ezt, hanem a rideg valóság, maga a tudomány. Mert akinek birtokában van a szűk marokkal mért, belvárosban ültetett tudás, az könnyedén átlát a szitán: mindenki az, aminek az ellenkezőjét állítja magáról. Ha valaki dühösen rángatja az illiberalizmus kerítését (vö. lebontaná), az illiberális. Csak tagadnak, elhazudják a valóságot – néha maguknak is füllentenek. Ezek alapján, ha maradunk a szigorúan vett tudományosság talapzatán, akkor a HVG szerkesztősége tulajdonképpen nem más, mint szánalmasan kompenzálni igyekvő bunkó nácik gyűldéje.
Történt, hogy Gomperec, a hidegló, az SZDSZ egykori vas- és ifjúgárdistája elővette a szegény ember dialektikáját és fogalmazást sziszegett a HVG című nemzetiszocialista kiadvány jobb sorsra érdemes pixeleire, nyilván még a vasárnapi sajnálatos események hatása alatt. Az írásműben elismétli azt a rendkívül primitív – általa tudományosnak tartott – módszertant, amely szerint sosem zörög véletlenül a haraszt.
Tehát és összefoglalva: akinek nem tetszik a Pride, az egy buzi!
Gombperec, a hídlakó azt a rendkívül forradalmi és roppant eredeti tételt fogalmazza meg, hogy akinek nem tetszik a Pride, az látens homár. Ez a logika pont ugyanolyan sziklaszilárd alapokon áll, mint a libsizmus híveinek összes tézise, hiszen nyilvánvaló, hogy aki undorral fordul el a kapros tökfőzeléktől mások előtt, az otthon, titokban kétpofára zabálja azt. Valószínűleg ezt nevezik négy fal közötti tökfözelék paradigmának a piros, szív alakú ágy szélén ülve hazánk legtudósabb kobakjai.
Szóval akinek nem tetszik a Pride, és ennek képes hangot is adni, az egy buzi! Méghozzá egy jókora buzi. Egy hatalmas, szőrös, gumibugyis, szopóálarcos buzi. Ráadásul látens buzi, aminek magyar megfelelője a lappangó buzi. A lappangó buzi meg az, amelyik imádja a faszt, de úgy tagadja meg önmagától, ahogy leszbikusok (morodoskodó nörfik – a szerk.) a női bájt.
Ezek szerint a vasárnapi, mindenféle mozgóképes anyagokon látott fennforgásokat úgy lehet elmesélni, hogy ott lappangott a buzija a kordon másik oldalán, és azért üvöltött, mert faszt követelt.
A tudomány az tudomány, menjünk végig, milyen lehetőségeket tár fel előttünk e évezredek bölcsessége során kiérlelt tudományos tan!
A bugyuta módszertantól eltekintve Gombperec higaldó egy teljesen elmebajos radikáljobbos nézet inverzét fogalmazza meg, ami attól, hogy pont az ellenkezője, jobb nem lesz. A fundamentalizmus egyes irányzatai szerint ugyanis bárhol jó, ahol nincs Pride – így lesz mintaország a jelmezbálosat játszó elmebetegek által irányított Irán, vagy bármelyik csontra szegényedett posztszovjet szarfészek, ahol valójában nem jó élni, viszont nincs buzifelvonulás, tehát mégis jó hely. Gombperec szerint viszont csak azok az országok élhetőek, ahol van Pride. Vagyis mindkét szekta számára a Pride léte vagy nemléte lesz egyedül a szabad, élhető országok indikátora.
Ennyire ostoba, primitív tételt megfogalmazni csak valódi szektások tudnak.”