Váradi József, a Wizz Air alapító tulajdonosa és vezérigazgatója elmondta: nehéz nyáron vannak túl, a körülmények nem voltak kedvezőek. Rengeteg probléma volt a légiirányításban, a repülőterek telítve voltak. Sokkal több volt a járattörlés, mint bármikor korábban. A problémák oka Váradi József szerint az, hogy folyamatosan nő a repülés teljesítménye Európában. 2018-ban hat százalékos lesz a növekedés, és ez megviselte az európai légiközlekedési infrastruktúrát. Szükség van a repülőterek fejlesztésére, és az elavult légiirányítás alapstruktúráinak átgondolására. Továbbá kialakult egy globális pilótahiány, amely megváltoztatta a keresleti-kínálati viszonyokat – tette hozzá.
Egy kérdésre válaszolva a Wizz Air vezetője leszögezte: a hagyományos légitársaságok sokkal több járatot törölnek, mint a diszkontok. „Mi a járataink 99,9 százalékát teljesítjük. Ezzel szemben a hagyományos légitársaságoknál tízszer ekkorák a járattörlési arányok. Óriási tévhit, hogy mi sok járatot törölnénk” – fogalmazott Váradi József. Arra a kérdésre, hogy miért kellett ismét fizetőssé tenni a normál méretű kézipoggyászt, a cégvezető elmondta: iparági problémáról van szó, és olyan megoldást kellett találni, amellyel nem kerül fel több poggyász a fedélzetre, mint amennyi elfér.