Hatásvizsgálatot készítenek a Déli pályaudvar megszüntetéséről

2016. március 10. 20:09

Hatásvizsgálatot készíttet a kormány a nemzeti fejlesztési miniszterrel a Déli pályaudvar jövőjéről, sőt esetleges megszüntetésről is, amivel párhuzamosan bővítenék a Kelenföldi pályaudvar kapacitásait is – írja a Magyar Közlöny.

2016. március 10. 20:09

A nemzeti fejlesztési minisztert bízta meg a kormány, hogy készüljön hatásvizsgálat a Déli pályaudvar jövőbeni funkciójáról, valamint hatásvizsgálat és tendertervek az üzemi pályaudvar megszüntetéséhez és a Kelenföldi pályaudvar bővítéséhez – olvasható a Magyar Közlöny legfrissebb, csütörtökön megjelent számában.

A közlönyben megjelent információk szerint a budai vasútfejlesztés, a kapcsolódó köztéri területfejlesztés és csomópontfejlesztés megvalósítása érdekében ötletpályázatot kell kiírni a Déli pályaudvar jövőbeni közösségi célú hasznosítására.

Az emberi erőforrások miniszterének feladata, hogy a Déli pályaudvar üzemi pályaudvari részén megvalósítandó sport és szabadidős célú városfejlesztés részletes koncepcióját, megvalósíthatósági tanulmányát a Testnevelési Egyetem, szükség esetén a MÁV Zrt. bevonásával készítse el, majd terjessze a kormány.

A feladatokra összesen egymilliárd forintot forrást biztosítanak a költségvetésből.

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 127 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Szúnyog
2016. március 11. 18:53
Korrekt, csak sok benne a zöldség.
Amondó
2016. március 11. 11:05
"...ötletpályázatot kell kiírni..." Még ötletük sincsen, mi legyen ott, de az már biztos, hogy feltétlenül le kell bontani? Milliószor elmagyarázták/elmagyaráztuk azt, ami napnál világosabb, hogy a közlekedés miatt nagy szükség van a Délire. Persze a szakértők szakszerűen megindokolnak bármit és bárminek az ellenkezőjét megfelelő fizetség fejében. Azt is hogy a dinamikus vasútfejlesztésnek nincs hatékonyabb módja, mint a pályaudvarok eldózerolása. Azt is, hogy égetően szükséges a zöldterület kialakítása, amikor az utca másik oldalán ott az egész Vérmező. Több mint gyanús, hogy parkoló, sportpálya, zöldfelület lenne a pályaudvar helyén, olyasmi, ami tüstént eltüntethető, ha valakinek "véletlenül" mégis eszébe jutna egy nélkülözhetetlen építmény létesítése. Már sokan gyanítják az igazságot, de a többség - aki nem tanult történelemet és számtant - nem sejti mi lesz majd egy évtized múlva. Röpke 10 év és itt a hitetlenek feletti diadal félévezredes évfordulója. A fényes ünnep egy grandiózus létesítmény megvalósítását parancsolja, méghozzá - nem ám egy külvárosi rozsdaövezetben - hanem méltó környzetben. Jobb helyet el sem lehetne képzelni a megálmodott BUDAPESTI NAGYMECSET számára.
Korrupt Kornél
2016. március 11. 10:49
elővenni a régi terveket, fórópajzsot beállítani az alagút után felhozni a felszínre és a metro mehet kelenföldig Nem kerülhet sokba azt a pár száz métert kifúrni. Vagy kilapátoltatni a migicekkel.
csuka
2016. március 11. 07:59
A FIDESZ/DSZ MAFFIA az SZDSZ szörnyszülöttjeként rombolja és szétlopja az országot. ---- A FIDESZ/DSZ MAFFIA-t nem érdekli az emberek egészsége, 'megvette' őket a Monsanto: http://alfahir.hu/europa_harca_a_glifozat_ellen_magyarorszag_a_monsanto_oldalan_all CSAK A FIDESZ/DSZ HAZAÁRULÓ ÜGYNÖK MAFFIA !
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!