A Fidesz-KDNP már februárig kimerítette csaknem a teljes egymilliárdos keretet, jelenleg 940 milliós kampányköltésnél tartanak. A baloldali Kormányváltás szövetség 680 millió, a Jobbik 650 millió, az LMP pedig 310 millió forintot költött eddig a kampányra.
A Transparency International kampányköltéseket számláló programja minden kampányeszközt megvizsgál, vagyis nyomon követi a köztéri óriásplakátokat, a médiahirdetéseket, a direkt marketing eszközöket, és a pártrendezvényeket is. A szervezet jogi igazgatója szerint a jelenlegi kampányfinanszírozási szabályokat még meg sem kell szegni ahhoz, hogy a pártok ellenőrizetlenül költsenek a kampányra. A TI közvélemény-kutatást is végzett a kampányról, melynek eredményei azt mutatják, hogy az emberek csak 8 százaléka számít tiszta kampányra, azaz arra, hogy a pártok csak megengedett eszközöket fognak igénybe venni. A lakosság többsége szerint a baloldal és a Fidesz egyaránt felhasznál korrupt forrásból származó pénzeket.
A kutatásból az is kiderül, hogy a Fidesz-KDNP a felnőtt népesség csaknem negyedét (22 százalékát) kereste meg aktivistái révén személyesen, míg a baloldali szövetség ezen a csatornán a választójogosultak 12 százalékát érte el. Mindkét oldal intenzív kampányt folytat szórólapokon keresztül, az emberek negyedét érik el ezzel az eszközzel.