A hetilapok és magazinok piaca is szűkült tavaly, bővülést egyedül a gasztronómiai termékekkel lehetett elérni, ahol régen látott mértékű lapindítási láz volt 2011-ben. Hozzátette: továbbra is a bulvár, a sport és a női magazinok jelentik a kiadó erősségeit, és mára a Ringier kezében van a legnagyobb, fiataloknak szóló portfolió, amelyet bár kisebb hirdetői aktivitás jellemez, a digitális megjelenés itt fejlődik a legdinamikusabban.
Stagnálás jellemezte az on-line piacot is, mondta Mihók Attila, aki ugyanakkor előrelépési lehetőséget lát a Microsofttal stratégiai partnerségben, fél évvel ezelőtt beindított MSN Mai Napban, a Ringier új internetes portáljában. A portálnak tavaly az utolsó negyedévben mintegy 101 ezer egyedi látogatója volt naponta, míg a Blikk.hu 135 ezer, a nol.hu 87 ezer, a Nemzeti Sport Online pedig 136 ezer fős napi látogatószámot ért el.
A mobil alkalmazások piacáról szólva azt mondta: mivel a termékek több mint 90 százalékát ingyenesen nyújtó területen sem született még hatékony üzleti modell, a jövőben is lesz olyan alkalmazása a Ringiernek, amelyet pénzért nyújt a felhasználóknak. Hozzátette: az on-line-hoz hasonlóan ennek a piacnak a növekedési üteme is elmarad a korábban vártnál. A Ringier a legnagyobb fejlesztéseket a Nemzeti Sporthoz kapcsolódóan hajtotta végre ezen a területen.