Drágulhat a fővárosi tömegközlekedés is?

Karácsony Gergelyék megkeresésünkre nyilatkoztak a nyilvánosságra került tervekről.

Cáfolta az infrastruktúráért felelős államtitkár a vonalbezárásokról elterjedt híreket. Völner Pár azt mondta: az utasigényekhez alakítják az egész vasúthálózatot.
„Szó sincs vasúti vonalbezárásról, az április 15-i menetrendváltozásban összehangolják a közösségi közlekedést, kiszűrik a párhuzamosságokat, az utaslétszámhoz igazítják a járatokat, hatékonyabban használják fel a közpénzeket” – hangsúlyozta Völner Pál.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára rendkívüli sajtótájékoztatóján reagált arra, hogy a médiában vonalbezárásokról szóló hírek terjedtek el. Völner elmondta: az utaslétszám alapján felmérték, hogy egyebek mellett a kormányváltást követően újraindított mellékvonalakon hogyan alakult a járatkihasználtság, és a járatsűrűséget az utasigényekhez igazítják az egész vasúthálózaton.