Lázár János dörzsölheti a tenyerét: az uniós rangsor élére került Magyarország

A brüsszeli közlemény szerint a tavaly feljegyezett 443 milliárd utaskilométer az eddigi legmagasabb szám a vonatkozó adatgyűjtés 2004-es kezdete óta.

A megmaradt és hamarosan újrainduló szárnyvonalak a vidéki nagyvárosok elővárosi tömegközlekedését javítanák a Fidesz tervei szerint. A Vasárnapi Hírek információi szerint Győrben, Székesfehérváron, Komáromban, Siófokon és Egerben tervezik ezt.
A vasúti közlekedés visszaállításának szándéka azon szakaszokon, ahol ezt műszaki problémák nem akadályozzák, továbbra is egyértelmű, hiszen ez alapvető politikai-szakpolitikai ígéreteink közé tartozott – mondta a Vasárnapi Híreknek Fónagy János, a párt közlekedési szakpolitikusa.
A lap szerint Győrben, Székesfehérváron, Komáromban, Siófokon és Egerben tervezik, hogy a szárnyvonalak járatait bekapcsolják a városon belüli tömegközlekedésbe. A lap információit a Hírszerzőnek többen is - például a Fidesz közlekedési szakértői - is megerősítették, nyilatkozni mégsem akart senki, mivel a tárgyalások csak most kezdődnek. A Hírszerző úgy tudja, hogy van olyan nagyváros, ahol egy-egy nagyáruház is segítene új városi megállóhelyeket kialakítani, vagy a régit felújítani.
Kép forrása | veke.hu