2032-t írunk

2022. június 13. 14:19

Az EU parlamentjében a radikális zöldek végképp átvették az irányítást.

2022. június 13. 14:19
null
Várkonyi Gábor
Facebook

„2032-t írunk. Tíz év telt ez a bejelentés óta, mely szerint az EU tiltani fogja a belsőégésű autók új autóként történő forgalomba helyezését. Az autóipar, és az emberek többsége azt hitte, ezzel vége lesz az autók üldözésének, kisebb-nagyobb korlátokkal ugyan, de a villany hajtás elhozza a megváltást, és leszállnak végre az autókról. Tévedtek.

Az EU széndioxid kibocsátása nem csökkent érdemben. Pontosabban: pont annyit csökkent, amennyit az indokol, hogy az ipar leépítésével és elűzésével, és ezzel kapcsolatosan az állampolgárok jólétének drasztikus visszaesésével mekkora »spórolást« lehetett elérni.

Az EU parlamentjében a radikális zöldek végképp átvették az irfányítást. Egy meghatározhatatlan nemű vezetőjük van, aki 16 szemesztert hallgatott a Saul Alinsky Egyetemen »Babzsákfotel logisztikát«, de a még mindig létező patriarchális elnyomás arra késztette, hogy otthagyja az egyetem Safe Space-jét, és a politikában próbáljon szerencsét.

Mivel a jó ügyért küzd társasival, ötleteik nem megkérdőjelezhetőek, semmilyen formában. Akik mégis így tennének, azok változatos megbélyegzéseket kénytelenek elviselni, és jó esetben »csak« ennyit. Természetesen tudománytalannak és »tagadónak« hívják őket, és értelemszerűen nem láthatnak el közfeladatot onnantól, hogy nem követik vakon az aktuális irányvonalat, hiszen veszélyt jelentenek a bolygóra.”

Nyitókép: MTI / Máthé Zoltán

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 34 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
LancelotDuLac
2022. június 14. 08:07
Ki kell lépni köcsög!! Viszlát, nem hiányoztok patkányok!
TAVIROZSA
2022. június 13. 20:01
Az elektromos autó és a szénhidrogénnel működő autó teljes élettartamának környezetterhelését kell nézni! Ritkaföldfém szükséglet, meghibásodás esetén az optimális-e a cserélendő egység mérete, a hajtóanyag előállítás környezetterhelése... Az az állításom, hogy az elektromos autó használata összességében (városi +hosszú távú használat) nagyobb környezetterhelést okoz. A kiépített üzemanyagtöltő állomások mellett az elektromos töltési hálózat kiépítése plusz iszonyú költséget jelent.
Pierre
2022. június 13. 16:46
egy szavazas es kihirdetese az orbanrezsim babszinhaz parlamentjeben: "Posztkommunista gerontokráciakabaré – Jakab István, az Országgyűlés alelnöke hülye, mint a segg." https://youtu.be/lLXFUuv80DQ
Töki
2022. június 13. 16:34
Nem 2032-ben junió. Rosszabb esetben, Európa sem, vagy USA gyarmat.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!