Így zárták ki a politikát Zuckerbergék a kampányhajrában
Az amerikai elnökválasztásig és még azon túl is letiltották a politikai hirdetéseket.
Van e elegendő polgár az országban, vagy a többség még mindig „jobbágy” mentalitású?
„Dilemmák
A politikai küzdelem lassan tènyleg arra a profán kèrdèsre egyszerűsödik, hogy le lehet e győzni nálunk a Fideszt, anèlkül, hogy, legalább rèszben az általuk használt piszkos eszközöket a másik fèl is alkalmazná?
Máskèpp fogalmazva, van e ebben az országban elegendő választó, aki ezeket az eszközöket elutasítja, aki nem szereti, ezèrt bünteti az alkalmazóját, ès így az elveszíti a versenyt?
Továbbá, tisztában vannak e a választók azzal a tènnyel, hogy új, tisztessèges korszak csak akkor lehetsèges, ha az ellenzèk megkapja azt a felhatalmazást, ami annak megvalósításához szüksèges?
Vègül kellő biztosítèkokat kap e a választó ahhoz, hogy ha az új hatalom is letèr a helyes útról, akkor az is lecserèlhető legyen ès nem fenyeget az a veszèly, hogy ugyanúgy be akarja betonozni magát mint a Fidesz?
A legdöntőbb kèrdèsek azonban: hajlandó e a választók tömege annyi állandó politikai aktivitást, felkèszültsèget, szerveződèst vállalni, amely elegendő ahhoz, hogy a hatalmat folyamatos kontroll alatt tartsa, vagy úgy mint eddig, hatalomhoz juttatja, aztán »magára hagyja«? Van e elegendő polgár az országban, vagy a többsèg mèg mindig »jobbágy« mentalitású?”
Fotó: Davide Pischettola / NurPhoto / NurPhoto via AFP