Erre sok budapesti várt: indul a BKK-rendészet – mutatjuk a részleteket!
Az is kiderült, hány emberrel tartanak majd rendet a budapesti közösségi közlekedésben.
Úgy akarták az autósok jelentéktelenségét bizonyítani, hogy a villamosos utasokat kétszer számolták.
„Annyira kihasználatlanok a nagykörúti biciklisávok, hogy a BKK, igazolandó a Főpolgármester elhibázott döntését, a statisztikában a kerékpárosok közé számítja, »aktív és mikromobilitási eszközhasználóként« a gyalogosokat is!
A BKK úgy akarta az autós forgalom jelentéktelenségét bizonyítani, hogy egy diagramban ábrázolták a villamos forgalmával együtt, sőt a villamosról leszállt utasokat gyalogosként újra beszámíthatták az összforgalom értékébe. Egészen elképesztő.
A vezess hu csapata leplezte le a hatalmas ámítást, megvizsgálta és két másodpercenként készülő fotókkal dokumentálta egy teljes és átlagos munkanap körúti forgalmát.
Elképesztő számok jöttek ki. Ha a Körút két forgalmi sávját (egy kerékpáros, egy autós) nézzük akkor 6,2 százalék kerékpáros volt a 93,8 százalék autóval szemben. Az is megdöbbentő, hogy a kerékpárosok közel 40%-a futár volt, így ha a sajátságos jelleg miatt öket levesszük, akkor mindösszesen 4 százalék a kerékpárral valóban közlekedők aránya. Amennyiben az elfogadott európai sztenderdet is figyelembe vesszük, hogy egy autóban átlagosan 1,7 ember utazik, akkor a kerékpárosok aránya nem sokkal több 2 százaléknál. És igen, tél van, de arra ugye senki sem most döbbent rá, hogy télen kevesebben kerékpároznak, így teljesen értelmetlen ilyenkor is fenntartani ezt a teljesen átgondolatlan és elhibázott intézkedést!”
Nyitókép: Wintermantel Zsolt Facebook-oldala