Karácsony Gergely bort iszik és vizet prédikál

2020. szeptember 02. 12:18

Jogilag és erkölcsileg is kifogásolható, hogy Budapest Főváros Önkormányzata fizeti Karácsony Gergely privát Facebook oldalának hirdetéseit.

2020. szeptember 02. 12:18
Fidesz-Magyar Polgári Szövetség
MTI OS

„Karácsony Gergely bort iszik és vizet prédikál. Visszataszító, hogy miközben a főpolgármester az átláthatóságról beszél, addig az adófizetők pénzét propagandára költi. Jogilag és erkölcsileg is kifogásolható, hogy Budapest Főváros Önkormányzata fizeti Karácsony Gergely privát Facebook oldalának hirdetéseit. Egy olyan oldalról van szó, amely Karácsony Gergely főpolgármestersége előtt is létezett, és amelyen a főpolgármester elsősorban nem a fővárossal kapcsolatos információkat oszt meg, hanem politikai propagandára használja. A nyilvános adatok szerint eddig csaknem 30 millió forintot költött Karácsony Gergely Facebook oldalának hirdetéseire.

Az is megfigyelhető, hogy a Budapest Főváros Önkormányzata által finanszírozott hirdetésekre eleinte 25 és 30 ezer forintokat költöttek, mostanra azonban már a dupláját fizetik ki. Szintén nyilvános adat, hogy összesen 13 ember dolgozik Karácsony Gergely Facebook posztjain.A fővárosi Fidesz-KDNP ezért azt kérdezi Karácsony Gergelytől, hogy a Facebook oldalának kezelői közül hányan állnak a Budapest Főváros Önkormányzatának alkalmazásában, vagyis hány embert fizetnek közpénzből facebookozásért, és ők menyi pénzt kapnak ezért.”

Összesen 62 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
puszika
2020. szeptember 02. 18:51
A főpolgármester a kis patakban mocskos ruháit akarja tisztára mosni! Lám Ő AZ ÁTLÁTHATÓSÁG UTÁLATOS KÉPE!! Lehet köpködni elvtársak!!!
Pierre
2020. szeptember 02. 16:06
KG: A budapesti Fidesz ma közleményt adott ki arról, hogy mennyit költött a Fővárosi Önkormányzat hirdetésekre a főpolgármester Facebook-oldalán. Azt próbálják sugallni, hogy 30 millió forintot. Valószínűleg ők is tisztában vannak vele, hogy amit állítanak az hazugság, hiszen ezek az adatok mindenki számára nyilvánosak. A csatolt képből is látszik, hogy a Fővárosi Önkormányzat 356 403 forintot költött főpolgármesteri hirdetésekre. Azt is mindenki tudhatja, hogy ezek milyen témájú hirdetések voltak, hisz ezek is nyilvánosak, bárki által kereshető adatok: tájékoztatás céljából, legfőképpen a koronavírus járvánnyal kapcsolatban hirdettünk. Ha már Facebook-költések, akkor nézzük meg azt is, hogy mennyit hirdetett a Magyar Kormány, több mint háromszázötvenszeresét: 126 217 448 forintot. És ott van még a Fidesz 96 millió és a Fidelitas 16 millió forintnyi Facebook-hirdetése. Nagyon sajnálom, hogy jelenleg Magyarországon olyan a médiahelyzet, hogy a főpolgármesternek szinte csak a közösségi média maradt, ahol tájékoztatni tudja az állampolgárokat. Erről valószínűleg a budapesti Fidesz megfeledkezhetett, és arról is, hogy amióta főpolgármester lettem csupán egyszer hívtak a köztévébe szerepelni A politikai Facebook-hirdetésekre vonatkozó adatok teljesen nyilvánosak, ezen a linken elérhetőek: https://www.facebook.com/ads/library
Mich
2020. szeptember 02. 15:40
"összesen 13 ember dolgozik Karácsony Gergely Facebook posztjain." Ennyi lipsi-bolsi-náci ingyenélőt kell eltartani csak KamuGeri facebookozásaval...?! És ehhez jönnek még az önfényező hirdetések... És egyiket sem a saját zsebéből fizeti, hanem az adófizetők pénzéből...! De a Lánchídra nem futja...
pollip
2020. szeptember 02. 15:21
Értem én, hogy Gergő nem ért a fb-hoz sem. No de 13 ember kell ehhez? Ők sem értenek hozzá?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!