Brutális pénzdíj, új versenyszám, innováció a köbön – visszatérnek a világsztárok Magyarországra
Világszenzáció készülődik a magyar fővárosban.
Jogilag és erkölcsileg is kifogásolható, hogy Budapest Főváros Önkormányzata fizeti Karácsony Gergely privát Facebook oldalának hirdetéseit.
„Karácsony Gergely bort iszik és vizet prédikál. Visszataszító, hogy miközben a főpolgármester az átláthatóságról beszél, addig az adófizetők pénzét propagandára költi. Jogilag és erkölcsileg is kifogásolható, hogy Budapest Főváros Önkormányzata fizeti Karácsony Gergely privát Facebook oldalának hirdetéseit. Egy olyan oldalról van szó, amely Karácsony Gergely főpolgármestersége előtt is létezett, és amelyen a főpolgármester elsősorban nem a fővárossal kapcsolatos információkat oszt meg, hanem politikai propagandára használja. A nyilvános adatok szerint eddig csaknem 30 millió forintot költött Karácsony Gergely Facebook oldalának hirdetéseire.
Az is megfigyelhető, hogy a Budapest Főváros Önkormányzata által finanszírozott hirdetésekre eleinte 25 és 30 ezer forintokat költöttek, mostanra azonban már a dupláját fizetik ki. Szintén nyilvános adat, hogy összesen 13 ember dolgozik Karácsony Gergely Facebook posztjain.A fővárosi Fidesz-KDNP ezért azt kérdezi Karácsony Gergelytől, hogy a Facebook oldalának kezelői közül hányan állnak a Budapest Főváros Önkormányzatának alkalmazásában, vagyis hány embert fizetnek közpénzből facebookozásért, és ők menyi pénzt kapnak ezért.”