„A Cuties (Cukorfalatok) témájához természetesen morális tartalom is kapcsolódik, no meg rengeteg tanulság, de azért a tény attól még tény marad: kislányok twerkelnek és mutogatják a nemi szerveiket egy olyan filmben, amit az ajánlóban úgy hirdetnek, hogy »gyermekekről gyermekeknek«. Talán nem véletlen, hogy a gyermeküket szerető és féltő szülők egyként szólaltak fel a film ellen, mint ahogy az sem, hogy komoly művészi értékeinek hangsúlyozása helyett (a Sundance fesztiválon korábban díjat nyert a mozi) inkább a szexuális ragadozók kiváló terepeként jellemezték az alkotást. Ám, amint az már lenni szokott, a liberális média ismét támadásba lendült a jó ízlésünk, illetve gyerekeink lelki és testi egészsége ellen.
Történt ugyanis, hogy a Rolling Stone, a Los Angeles Times, valamint a The New Yorker publicistái egy emberként álltak ki a film mellett, amely szerintük a felnőtté válásról szól, és kifejezetten »megéri megnézni«. Kérdés, milyen felnőtté válásról beszélnek? Az alkotók a bemutatott jeleneteket úgy indokolják, hogy azok valójában elrettentő példaként szolgálnak a világunkban fellelhető ártatlanság elpusztításáról. De azért itt álljunk meg egy pillanatra: az állatkínzás ellen sem úgy lépünk fel, hogy jól megkínzunk egy állatot, aztán művészfilmnek eladva megmutatjuk az erről készült felvételeket a közönségnek.
De menjünk egy kicsit tovább: mit gondolnak, hogy zajlott a szereplőválogatás? Hány 11 éves kislánynak kellett eljátszania a jelenetet, ami alapján az alkotók eldöntötték, megfelel-e a karakternek? Tudjuk, mi szokott történni például a horrorfilmek gyerekszereplőivel?
De térjünk vissza egy kicsit a filmet ajnározó liberális médiumokra! A Rolling Stones szerint semmi olyasmi nincs a filmben, amire a pedofilok haraphatnának (honnan tudják, van ilyen jellegű tapasztalatuk?), szerintük az alkotás egyszerűen egy felnőtté válásról szóló történet, amire a most zajló kultúrharc keretében ugrott rá a jobboldali média. Los Angeles Times ennél tovább megy: szerintük a filmet abszolút érdemes megnézni, és a fanyalgók úgy ítélik el az alkotást, hogy még csak nem is látták. A kritikát megfogalmazó emberek szerintük olyan »dühödt jobbosok«, akiknek problémái vannak azzal, hogy egy gyermek szabadon kifejezze magát szexuálisan.”