„Egészen elképesztő pogány nemzeti egység bontakozott ki Magyarországon a gyermekpornó képeket gyűjtögető volt perui magyar követ ügyében. Politikusok és médiamunkások sora soha nem tapasztalt nemzeti egységben hörögve követeli a »feszítsd meg«-et a volt magyar diplomatára. Az ország legliberálisabb(nak bélyegzett) betelefonálós rádióműsora szerint az örök életre börtönbe zárás csak a legfinomabb lelkek szíve vágya. Ebben az ügyben kiéli az ország az elfojtott szólásszabadságot. Bugyborékolva árad a pokolbéli gonoszság, jobboldali orrból, baloldali szájból.
Nem érdekel senkit, mi is történt valójában. Mindenki készpénznek veszi, hogy megtörtént az, ami nem történt meg: nincs szó megrontásról, ilyesmire nincs bizonyíték. A gyermekpornó nézegetése önmagában nem bűn, hanem betegség. Azonban semmi sem áll önmagában a szabad kereskedelem világában, ahol a kereslet indukálja a kínálatot. Irgalmatlanul. Vannak viszont törvények, amelyeknek csak akkor van értelmük, ha betartathatók. Márpedig a gyerekeket így vagy úgy a pornó iparba vonszoló – korántsem pedofil – gazemberek »likvidálása« akkor is nehéz lenne, ha nem kapcsolódnának erős szálakkal a pénzügyi és a politikai hatalomhoz. De kapcsolódnak: a korrupcióról beszélek.
A (valószínűleg) pedofil diplomata férfiú esetében van még egy csavar: alighanem provokátorok áldozata lett. Hogy áldozat lehetett, abban hibás a magyar külügy. Ha tudott emberük defektusáról, azért, ha nem, akkor azért.
De minden mindegy, az ország színe-java föllélegzett, végre szabad gyűlölködni. A pedofilt gyűlölni (össztársadalmi szinten nem létező!) gyerekszeretetünk ékes bizonyítéka. Reggel a gyerekünket verjük, délután a pedofilokat lincseljük meg. Összefogva. Gőzünk sincs a jogról, de szidjuk az ügyészt, szidjuk a bírót: »puhák vagytok, Jenők!«, »Szemüveget a bírónak!«, mint a focimeccsen. Mint a barbárok. Hun új legenda, közerkölcsi ugar.
Ha hívő keresztény lennék, azt mondanám, az igazságtételt bízzuk az egek urára. Mi itt, a földön csak azt érjük el, hogy a bűnös bánja meg a bűnét. Ne azért, hogy kevesebbet kapjon az utolsó ítéletnél, hanem azért, hogy ne legyen ránk – a kiskorúakra – veszélyes többé. A keresztény és demokratikus világban a büntetés célja nem lehet a bosszú. Az ugyanis nem bűnbánatot, hanem viszontbosszút eredményez.