„Jó szándékkal üzenem a Turisztikai Ügynökségnek, valamint a kormány kommunikációs szakembereinek, hogy ne azt szajkózzák és keltsenek még nagyobb pánikot, hogy a vendéglátásban és a turizmusban dolgozó vállakozások hogyan fogna tönkremenni, hanem inkább buzdítsák a lakosságot, hogy egyszer kihagyhatják Horvátországot, vagy Jesolot és maradjanak itthon! Menjenek majd nyáron nyaralni a Balatonra, a Fertőtóhoz, Tisza-tóhoz! A vidékiek jöjjenek el Budapestre és fedezzék fel ezt a csodás várost, amit annyira szeretnek a külföldiek is! Sétáljanak a Budai Várban, nézzék meg a Parlamentet belülről, a Bazilikát, a csodás építészetet, menjenek ki a Városligetbe.
Menjünk el a Börzsönybe, Mátrába, az Őrségbe! Ismerjük meg a villányi, tokaji, szekszárdi, vagy egri borvidéket! Millió jó és szép hely van itthon is. Ezzel a kommunikációval csak jól járna mindenki! Én a 2008-as válság idején Németországban laktam. Akkor ott arra buzdították a népet, hogy most ebben a szezonban ne költsenek annyit, ne utazzanak külföldre, hanem töltsék a szabadságukat hazai helyeken. Ezzel megspórolnak egy csomó útiköltséget.
Soha nem látott módon emelkedett, az amúgy is igen erős belföldi turuzmusuk. Én, aki sok helyen laktam már a világban és 100 éve marketinges vagyok, ezt tartom jónak, amennyire ebben a helyzetben lehet, pozitívnak lenni. Aki olvassa adja tovább, hátha így eljut azokhoz a szakemberekhez, akik nagy részét ugyan személyesen ismerem, de ha felhívnám őket ezzel a kézenfekvő »ötlettel«, biztos nem érnének rá, hogy meghallgassanak, vagy szokás szerint oda sem figyelnének arra, amit mondok.”