Ukrajnából szeretettel: hibrid háború készül Magyarország ellen?

A magyar–ukrán viszony egyre feszültebbé válik, és ennek még lehetnek komoly következményei.

Nem trendi cigány embereket szerepeltetni hirdetésekben?
„A megszólított anyák jogos kritikai észrevételeire most nem is térnék ki. Több mint 600 ezer megtekintéssel a Telekom elérte, hogy a pénzkereső munkától és a jellemzően a nőket terhelő háztartási munkáktól agyonnyomott anyák tízezrei érezzék magukat megsértve. Időközben a Telekom közleményben magyarázkodott: nem volt céljuk senkinek a lelkivilágába beletaposni, de örülnek, hogy vitát generáltak. Hiszen milyen jó, ha van miről beszélni a metrón, a munkahelyen, az étkezdében. Még jól is jött egy kis hírverés.
De nem csak az apákról feledkeztek meg az alkotók. Akárhogy nagyítom, nézem a kisfilmet, ott sem cigány anyát, sem cigány tanulót nem láttam.
Kedves Telekom és kedves alkotók! Hol vannak ebben a filmben a cigányok? Megmondom, hol vannak: a tévé előtt ülnek, vagy a Facebookon lógnak, és nézik, fogyasztják az önök által készített hirdetéseket. Nem trendi cigány embereket szerepeltetni hirdetésekben? Talán a cigányokban van a hiba. »Nem szereti őket a kamera« – mondanák filmes körökben. »Nem lehet velük terméket eladni« – okoskodnának a reklámszakemberek. Az is lehet, hogy nem hirdetési célcsoport a 870 ezres hazai cigányság? Mit kell tenniük azért, hogy végre reklámarcok legyenek? Ezúton fordulok a reklámszakmához, adjanak tanácsot! Mondják meg a cigányoknak, mit csináljanak másként, ha arra adják a fejüket, hogy megjelennek egy reklámfilm-castingon. Mondják meg őszintén: mosópor nem adható el cigánnyal? Esetleg fogkrém? Szolárium bérletet? Parizer? Van egy tuti tippem: fatüzelésű kályhát mostanában könnyen el lehet adni cigány szereplővel. A lényeg, hogy hiteles legyen a cigány a filmben”