Nem marketingre, hanem mozgalomra van szükség. A maszkulinitás újrabrandelése nem elég. Ugyan elég sok nő a fél életét azzal tölti, hogy számára fontos férfiakat próbál rávenni, hogy azok fejezzék ki érzelmeiket, azért a fő célunk mégsem az, hogy a férfiak sírjanak, hanem hogy ne nyomjanak el minket. Az érzékeny maszkulinitás körülbelül annyira jó a nőknek, mint a barátságos gigavállalatok esélyegyenlőségi kampányai a világnak.
Éppen ezért nem bízhatjuk rá a Gillette-re ezt a feladatot. A férfiassággal a férfiaknak kollektíven kell megharcolniuk. Azok a nyilvánvalóan nagyon magányos férfiak, akik nem csoportos nemi erőszakra akarnak maszturbálni, uralkodni akarnak a partnerükön, nem akarnak eltávolodni a gyerekeiktől, sem természetesnek venni, hogy a férfiak agresszíven viselkednek egymással, és esetleg fontosabb nekik az, hogy a nők emberek, mint, hogy a férfiszocializációt elhagyni nagyon nehéz, keressék szépen meg egymást.”