Hiába küldte el őket a k*rva anyjukba, nem múlik a 444-esek rajongása Magyar Péter iránt
Csöpögős helyszíni riport onnan, ahová a jobboldali médiát be sem engedték, pedig a Tisza politikusának üzenete minden újságírónak szólt.
A miskolci autóipari álmok immár sokadszorra foszlanak szerteszét.
„Hatalmas fricska Miskolcnak, hogy a borsodi megyeszékhely helyett végül Debrecenben építik fel a BMW-gyárat. Varga Gergő helyi ellenzéki politikus, a DK térségi koordinátora szerint ez is mutatja, hogy a miskolci képviselők lobbiereje harmatgyenge, és olyan projekt előkészítésére költöttek el milliókat, amit végül elbukott a város.
Az utóbbi években több alkalommal is felvetődött Miskolc neve egy autógyár lehetséges helyszíneként, aztán ezek mindig máshová települtek: ezért nem is egyszeri pechről, inkább blamázssorozatról beszélhetünk.
Pedig Miskolc ezúttal nagyon erőlködött. Reményt keltett, hogy március 26-án egy kormányrendelet nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségűvé nyilvánította a Miskolchoz közeli Hernádnémetinél létrehozandó ipari telephely kialakításával kapcsolatos hatósági ügyeket. A Miskolccal közös projektben a felekkel titoktartási szerződést írattak alá. A Népszava akkor kiderítette: a miskolci közgyűlésben zárt ülésen döntöttek a közös ipari parkról, és arról, hogy 85 százalékban Miskolc, 15 százalékban a borsodi falu részesülne az iparűzési adóbevételekből.
Egy másik vonal is erősítette a miskolciak reményeit: Orbán Viktor ugyanis már korábban bejelentette, hogy a Modern Városok Program keretében ezer hektáros ipari parkot alakítanak ki Miskolc térségében. Kecskeméten a Mercedes 300 hektáron húzta fel az üzemet, ezért is gondolták úgy a helyiek, hogy a háromszor ekkora területen simán elfér majd a BMW.
Nem így lett, s a miskolci autóipari álmok immár sokadszorra foszlanak szerteszét.”