Lidl-botrány: a legrosszabb rémálmok válnak valóra Európa önfeladásáról

2017. szeptember 06. 08:00

A kereszt leretusálása pontosan az, aminek látszik: Európa lopakodó iszlamizációjának tünete, és ebben az iszlamizációban a nagy német multi cinkos szerepet vállalt.

2017. szeptember 06. 08:00
Zsuppán András
Válasz.hu

„Érdemes visszamenni a belga részleg nyilatkozatához, mert az még valamennyire őszintének látszik. »Óvakodunk a vallásos szimbólumok használatától, mert nem akarjuk semelyik hit követőit elidegeníteni«, mondták. Vajon milyen hit követői számára lehetett elidegenítő a joghurtos doboz csomagolásán a kereszt? Nem a buddhistáknak, erre mérget vehetünk. Egyetlen hit követőinek sértődékenysége járhatott a Lidl marketingeseinek fejében, amikor ezt a döntést meghozták: a muszlimoké.

A kereszt leretusálása pontosan az, aminek látszik: Európa lopakodó iszlamizációjának tünete, és ebben az iszlamizációban a nagy német multi cinkos szerepet vállalt. Nyilván vélt anyagi érdekből tette ezt, mert azt gondolja, ha a nagyszámú muszlim vásárló meglátja a keresztet, nem fogja megvenni a joghurtot. Lehet, hogy ez alaptalan félelem, de mégiscsak ez a félelem mozgatja már egy élelmiszeráruház marketingeseit is, amikor egy új reklámkampányt kitalálnak. És ha ez így van, van okunk az aggódásra.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 36 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
szancso
2017. szeptember 07. 05:51
A Lidl megégette magát NO-ban a grill szezon kezdetekor, amikor ajánlatban volt valamelyik termékük, amelyet nagy számban a muszlimok vásároltak és kiderült, hogy valamilyen sertésszármazék is van benne. Egyből megjelentek a muszlim védők, felszólították hiveiket, hogy bojkotálják az élelmiszerláncot. Az persze mellékes volt, hogy a csomagoláson fel volt tüntetve, hogy miből áll a termék. Szerintem erre reagált a Lidl marketingje, rosszul.
sztd
2017. szeptember 06. 22:57
A Lidl a kereszt leretusálásával nem az iszlámhitűek kedvére akart tenni, hanem az ateistákéra. Az iszlám hitűeket nem szokta zavarni a kereszt, csak a harcos ateistákat.
Sulammit
2017. szeptember 06. 20:50
Azokat, akik megvallanak engem az emberek előtt, én is megvallom majd mennyei Atyám előtt. De aki megtagad az emberek előtt, azt én is megtagadom mennyei Atyám előtt. Mt 10,32-33
Akitlosz
2017. szeptember 06. 19:10
Érdekes, hogy a vörös csillaggal nincsen ilyen probléma, az viríthat nyugodtan a termékeken, nem zavarja a marketingeseket.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!