A kereszt leretusálása pontosan az, aminek látszik: Európa lopakodó iszlamizációjának tünete, és ebben az iszlamizációban a nagy német multi cinkos szerepet vállalt.
„Érdemes visszamenni a belga részleg nyilatkozatához, mert az még valamennyire őszintének látszik. »Óvakodunk a vallásos szimbólumok használatától, mert nem akarjuk semelyik hit követőit elidegeníteni«, mondták. Vajon milyen hit követői számára lehetett elidegenítő a joghurtos doboz csomagolásán a kereszt? Nem a buddhistáknak, erre mérget vehetünk. Egyetlen hit követőinek sértődékenysége járhatott a Lidl marketingeseinek fejében, amikor ezt a döntést meghozták: a muszlimoké.
A kereszt leretusálása pontosan az, aminek látszik: Európa lopakodó iszlamizációjának tünete, és ebben az iszlamizációban a nagy német multi cinkos szerepet vállalt. Nyilván vélt anyagi érdekből tette ezt, mert azt gondolja, ha a nagyszámú muszlim vásárló meglátja a keresztet, nem fogja megvenni a joghurtot. Lehet, hogy ez alaptalan félelem, de mégiscsak ez a félelem mozgatja már egy élelmiszeráruház marketingeseit is, amikor egy új reklámkampányt kitalálnak. És ha ez így van, van okunk az aggódásra.”