Lidl-botrány: a legrosszabb rémálmok válnak valóra Európa önfeladásáról

2017. szeptember 06. 08:00

A kereszt leretusálása pontosan az, aminek látszik: Európa lopakodó iszlamizációjának tünete, és ebben az iszlamizációban a nagy német multi cinkos szerepet vállalt.

2017. szeptember 06. 08:00
Válasz.hu

„Érdemes visszamenni a belga részleg nyilatkozatához, mert az még valamennyire őszintének látszik. »Óvakodunk a vallásos szimbólumok használatától, mert nem akarjuk semelyik hit követőit elidegeníteni«, mondták. Vajon milyen hit követői számára lehetett elidegenítő a joghurtos doboz csomagolásán a kereszt? Nem a buddhistáknak, erre mérget vehetünk. Egyetlen hit követőinek sértődékenysége járhatott a Lidl marketingeseinek fejében, amikor ezt a döntést meghozták: a muszlimoké.

A kereszt leretusálása pontosan az, aminek látszik: Európa lopakodó iszlamizációjának tünete, és ebben az iszlamizációban a nagy német multi cinkos szerepet vállalt. Nyilván vélt anyagi érdekből tette ezt, mert azt gondolja, ha a nagyszámú muszlim vásárló meglátja a keresztet, nem fogja megvenni a joghurtot. Lehet, hogy ez alaptalan félelem, de mégiscsak ez a félelem mozgatja már egy élelmiszeráruház marketingeseit is, amikor egy új reklámkampányt kitalálnak. És ha ez így van, van okunk az aggódásra.”

Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:

Áttörés: megvan az ősz győztese, Magyar Péter selyemzsinórt kapott – itt az új Mesterterv

Áttörés: megvan az ősz győztese, Magyar Péter selyemzsinórt kapott – itt az új Mesterterv
Tovább a cikkhezchevron
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 36 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
szancso
2017. szeptember 07. 05:51
A Lidl megégette magát NO-ban a grill szezon kezdetekor, amikor ajánlatban volt valamelyik termékük, amelyet nagy számban a muszlimok vásároltak és kiderült, hogy valamilyen sertésszármazék is van benne. Egyből megjelentek a muszlim védők, felszólították hiveiket, hogy bojkotálják az élelmiszerláncot. Az persze mellékes volt, hogy a csomagoláson fel volt tüntetve, hogy miből áll a termék. Szerintem erre reagált a Lidl marketingje, rosszul.
Válasz erre
1
0
sztd
2017. szeptember 06. 22:57
A Lidl a kereszt leretusálásával nem az iszlámhitűek kedvére akart tenni, hanem az ateistákéra. Az iszlám hitűeket nem szokta zavarni a kereszt, csak a harcos ateistákat.
Válasz erre
1
0
Sulammit
2017. szeptember 06. 20:50
Azokat, akik megvallanak engem az emberek előtt, én is megvallom majd mennyei Atyám előtt. De aki megtagad az emberek előtt, azt én is megtagadom mennyei Atyám előtt. Mt 10,32-33
Válasz erre
4
1
Kanóc
2017. szeptember 06. 12:00
Ez ugyanaz az újság, amelyikbe Dévényi, Stumpf meg a többi hülyegyerek idétlenkedik folyton, meg "sorosozás"-ozik?
Válasz erre
2
2
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!